Gæst RSB Skrevet December 20, 2009 Rapporter Share Skrevet December 20, 2009 vejer her til morgen....23 kilo!!!!!! :shock: Og det var da heller ikke mere end lige, at jeg kunne løfte ham op, så vi kunne træde sammen op på badevægten Næste gang må det foregå hos dyrlægen på hendes store vægt Hvor er det bare gået stærkt, fra jeg fik en lille bitte Sophus i september og så kan jeg ikke lade være med at tænke: Hold da op, hvor bliver han STOR Han er kun 5 måneder gammel, så han er jo langt fra udvokset. Stor dejlig bamse Nå, det ville jeg bare lige dele med jer. Har ikke helt styr på etikette for at starte tråde og så'rn :blink: Men I er velkomne til at "spame" med jeres egne erfaringer ala: chok, hvor blev min lille hvalp af? :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 ja, det går så stærkt... og min endte jo endda kun på en voksenvægt på 8,7 kg - men stadigvæk - så synes jeg hun blev megastor megahurtigt SÅ hvordan må det ikke være, hvis hunden har en slutvægt på omkring de 40 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Blomsten Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 Kender det godt, det med at man bliver lidt overrasket over, hvor hurtigt de egentlig vokser vores er 6 måneder gammel og blev vejet for ikke så længe siden....... 46 kg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 Det går baer helt vildt hurtigt det hele, og pludselig har de højden og mangler kun lidt kropsvægt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RSB Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 Blomsten skrev: Kender det godt, det med at man bliver lidt overrasket over, hvor hurtigt de egentlig vokser vores er 6 måneder gammel og blev vejet for ikke så længe siden....... 46 kg Hold da op :shock::shock: Hvilken race er det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Blomsten Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 En Broholmer :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mette1107 Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 Kender det alt for godt :blink: - tiden flyver afsted ! Må vi ikke få nogle billeder af vidunderet :klap:??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 Hej, Ja det kender jeg alt for godt. Efter min hvalp passerede de godt 30 kg kunne jeg heller ikke løfte ham mere;-). Tror også at han er godt oppe i 40erne nu - de bliver hurtigt store. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RSB Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 Mette1107 skrev: Kender det alt for godt :blink: - tiden flyver afsted ! Må vi ikke få nogle billeder af vidunderet :klap:??? Jo da Her er han fra 7 uger gammel til 5 måneder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 Hej, Han er da bare for nuttet:hjerte: V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts