Gæst Jørgen A Skrevet December 21, 2009 Rapporter Share Skrevet December 21, 2009 Vi nærmer os 2010 så jeg vil lige slå et slag for den nye hundekalender, som jeg selv køber hvert år - selvfølgelig er alle motiverne den Ruhåret Fox Terrier. Så vidt jeg kan se, er alle racer repræsenteret, prisen er £9.99 + £3 i forsendelse eller 97,- kr. Kalenderen kan ses og købes på hjemmesiden: All Dog Breed Calendars. P.S. Jeg har ikke undersøgt, om kalenderne også kan købes i Danmark, måske at der er nogen , som ved det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 De har vist alle racer der, der er godt nok mange Jeg har valgt at det bliver den med førerhundene i år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 :megaked:Ingen Löwchen .. Jeg kan hvertfald ikke se nogen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Ingen amstaff, men pitbull er der...og når det bare er billeder er det sådan lidt tomato tomato...... Min mor ville sikkert elske sådan en...men julegaven er købt, så det skulle være en lille ekstra måske... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 :megaked:Ingen Löwchen .. Jeg kan hvertfald ikke se nogen Vi er også blevet holdt uden for. Men så må man jo bare sende 12 billeder af vores race, til forlaget Du harjo rigelig med hunde at vælge imellem - og Aslan voksede så hurtigt at jeg nok skulle kunne finde nogle forskellige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Jeg har valgt at det bliver den med førerhundene i år Vi har fået en ind ad døren fra Dansk Blindesamfund tror jeg det var. Fyldt med billeder af labrador hvalpe - er vist også en enkelt schæfer. Den tror jeg bare vi bruger :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret December 21, 2009 Rapporter Share Besvaret December 21, 2009 Vi har fået en ind ad døren fra Dansk Blindesamfund tror jeg det var.Fyldt med billeder af labrador hvalpe - er vist også en enkelt schæfer. Den tror jeg bare vi bruger :klap: den fik jeg også og den fra sidste år klippede jeg "i stykker" og hængte alle billederne op på væggen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts