Gæst PMM Skrevet December 28, 2009 Rapporter Share Skrevet December 28, 2009 Hilser pænt på alle her på Hunde-forum! Har aldrig prøvet dette før, men nu skulle det til :blink: Jeg har en dejlig tæve blandingshund (golden/lab) på 3½ år som jeg træner DCH´s lydighedsprogram med. Jeg er ivrig bruger af positiv forstærkning og føler mig helt "afklædt" uden en klikker på mig :blink: Min hund bliver fodret efter BARF-principper og er blevet det i det sidste år eller lidt mere - og det er bare SÅ godt! Var i tvivl om jeg kunne styre det, men det har vist sig ikke at være så svært endda Når jeg ikke træner hund (hvilket jeg gør ret ofte) er jeg sammen med min forlovede og hygger mig. Vi har også kat - en psykomis som vi kalder ham. Han er ikke som alle andre normale katte, men det er det der gør ham speciel! Håber at kunne bidrage med erfaringer herinde og gøre hundenes 10 bud nemmere at opfylde Vi skrives ved Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret December 28, 2009 Rapporter Share Besvaret December 28, 2009 Rigtig stort velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret December 28, 2009 Rapporter Share Besvaret December 28, 2009 Velkommen til :klap: Min Liva er samme blanding. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret December 28, 2009 Rapporter Share Besvaret December 28, 2009 Velkommen til H-F Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret December 28, 2009 Rapporter Share Besvaret December 28, 2009 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret December 28, 2009 Rapporter Share Besvaret December 28, 2009 Hej og velkommen til HF Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 28, 2009 Rapporter Share Besvaret December 28, 2009 Velkommen Hvad gør psyko missen?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret December 28, 2009 Rapporter Share Besvaret December 28, 2009 Velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PMM Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Velkommen Hvad gør psyko missen?? Han er bare ikke som katte er flest:lol:. Han er en meget nervøs kat og så har han det med at sætte kløerne i én når han bliver overstimuleret - f.eks. hvis han ligger hos én og bliver nusset. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Han er bare ikke som katte er flest:lol:. Han er en meget nervøs kat og så har han det med at sætte kløerne i én når han bliver overstimuleret - f.eks. hvis han ligger hos én og bliver nusset. Nååårh Sød psykomis! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RSB Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Hej Og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Blomsten Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PMM Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Nååårh Sød psykomis! Ja ja da - kan godt se at ordvalget måske kunne opfattes negativt.....min fejl! :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PMM Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Velkommen til :klap: Min Liva er samme blanding. Mange tak! Det ser ud til at være en rigtig lækker hund du har dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Ja ja da - kan godt se at ordvalget måske kunne opfattes negativt.....min fejl! :stupid: Bare rolig, min sidste kat hed Killer Attack :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Han er bare ikke som katte er flest:lol:. Han er en meget nervøs kat og så har han det med at sætte kløerne i én når han bliver overstimuleret - f.eks. hvis han ligger hos én og bliver nusset. Skrækkelig kat (er bange for den slags), men velkommen til - vi barf'er også med stor succes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PMM Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Skrækkelig kat (er bange for den slags), men velkommen til - vi barf'er også med stor succes Det er også derfor jeg kalder ham en "psykomis", men han er ny også en hyggelig missekat - når det passer ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PMM Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Bare rolig, min sidste kat hed Killer Attack :blink: Ti hi - det lyder som om at din tidligere kat går videre i min kat :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Ti hi - det lyder som om at din tidligere kat går videre i min kat :blink: Forhåbentligt ikke Ej, hun er ikke død, hun er bare sendt på landet til friheden. Men lød vist ikke helt sådan ups. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Velkommen herfra også Tag evt denne test for at være helt sikker ang. missen! How to Tell if Your Cat is Plotting to Kill You Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PMM Besvaret December 29, 2009 Rapporter Share Besvaret December 29, 2009 Velkommen herfra også Tag evt denne test for at være helt sikker ang. missen! How to Tell if Your Cat is Plotting to Kill You ti hi - jeg leer stadig - den var go´ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts