Hop til indhold

Hej til alle!

Gæst PMM
 Share

Recommended Posts

:vinken:

Hilser pænt på alle her på Hunde-forum! Har aldrig prøvet dette før, men nu skulle det til :blink:

Jeg har en dejlig tæve blandingshund (golden/lab) på 3½ år som jeg træner DCH´s lydighedsprogram med.

Jeg er ivrig bruger af positiv forstærkning og føler mig helt "afklædt" uden en klikker på mig :blink:

Min hund bliver fodret efter BARF-principper og er blevet det i det sidste år eller lidt mere - og det er bare SÅ godt! Var i tvivl om jeg kunne styre det, men det har vist sig ikke at være så svært endda ;-)

Når jeg ikke træner hund (hvilket jeg gør ret ofte) er jeg sammen med min forlovede og hygger mig.

Vi har også kat - en psykomis som vi kalder ham. Han er ikke som alle andre normale katte, men det er det der gør ham speciel!

Håber at kunne bidrage med erfaringer herinde og gøre hundenes 10 bud nemmere at opfylde :-D

Vi skrives ved

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen :-D Hvad gør psyko missen?? :shock:

Han er bare ikke som katte er flest:lol:. Han er en meget nervøs kat og så har han det med at sætte kløerne i én når han bliver overstimuleret - f.eks. hvis han ligger hos én og bliver nusset.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er bare ikke som katte er flest:lol:. Han er en meget nervøs kat og så har han det med at sætte kløerne i én når han bliver overstimuleret - f.eks. hvis han ligger hos én og bliver nusset.

Nååårh :-D Sød psykomis! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites