Hop til indhold

Boldleg i sneen

Adele
 Share

Recommended Posts

Jeg er jo blevet helt hooked på at tage billeder af Sherlock i fart, så her er lidt fra i dag :-D

Nogle af dem er lidt overbelyste. Solen skiftede hele tiden mellem at være fremme og lidt gemt, så det var svært at få det rigtig lys på

P1030747.jpg

P1030720.jpg

P1030732.jpg

P1030733.jpg

P1030738.jpg

P1030739.jpg

P1030740.jpg

P1030741.jpg

P1030742.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Det er nogle rigtig dejlige billeder Adele:lun:....

Fart billeder er nu også noget af det bedste:5up:... meeeen jeg kan nu godt lide det billede hvor han står stille med bolden i munden:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj

Dejlige billeder :-)

Det her fremstår rigtig godt på min skærm

P1030740.jpg

En del af dem er overbelyste, det kunne måske stilles ned i efterbehandlingen, ellers kan du sætte skærmen bagpå kameraet til at vise "highlites", så vil udbrændte områder blinke på billeder, når du kigger igennem, men ved godt at man tit i "kampens hede" bare skyder løs :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejlige billeder :-)

Det her fremstår rigtig godt på min skærm

En del af dem er overbelyste, det kunne måske stilles ned i efterbehandlingen, ellers kan du sætte skærmen bagpå kameraet til at vise "highlites", så vil udbrændte områder blinke på billeder, når du kigger igennem, men ved godt at man tit i "kampens hede" bare skyder løs :mrgreen:

Undskyld, den skal jeg lige ha' igen :oops:. Udbrændte områder? Blinke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
Undskyld, den skal jeg lige ha' igen :oops:. Udbrændte områder? Blinke?

Ja hvis der er udbrændte/overbelyste område, så vil de områder blinke, når du kigge billeder igenenm, via skærmen bagpå.

Men det er ikke altid lige nemt, når hundene er flerfarvede, så der kan ofte komme en lille smule i de hvide områder

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hvis der er udbrændte/overbelyste område, så vil de områder blinke, når du kigge billeder igenenm, via skærmen bagpå.

Men det er ikke altid lige nemt, når hundene er flerfarvede, så der kan ofte komme en lille smule i de hvide områder

Ah, på den måde. Så man kan sortere de overbelyste billeder fra

Jeg tror bare jeg må lade være med at putte så meget lys på. Du skulle slet ikke have fortalt mig at jeg kunne gøre det, god damnit! :mrgreen: Nej, de skal jo heller ikke bliver alt for mørke ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
Ah, på den måde. Så man kan sortere de overbelyste billeder fra

Jeg tror bare jeg må lade være med at putte så meget lys på. Du skulle slet ikke have fortalt mig at jeg kunne gøre det, god damnit! :mrgreen: Nej, de skal jo heller ikke bliver alt for mørke ;-)

Ikke ligefrem sortere fra, for der kan reddes en del efterfølgende, men mere får stillet det rigtige over/under eksponering.

Hvis den engelske manuel passer med den danske, så kig på side 76

Link til indlæg
Del på andre sites