Gryn Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Er der andre end mig der glæder sig til en ny omgang med de herlige tøser og deres familier? De første to afsnit er vist tilbageblik, glæder mig helt vildt. Emma er min yngling. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 jeg gør, men ikke fordi jeg skal se det, men så kan jeg få min pc i fred når kæresten skal kigger da på det ind imellem, det par fra Lolland er IKKE typiske lollikker :shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 jeg gør, men ikke fordi jeg skal se det, men så kan jeg få min pc i fred når kæresten skal kigger da på det ind imellem, det par fra Lolland er IKKE typiske lollikker :shock: Nå dem hvor hun er præst, de bor i Søndejylland nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Mine favoritter er ikke med mere:cry: Men jo, jeg ser det da hvert år og glæder mig hvert år:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst k9lover Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Det program kender jeg vist ikke - er det dansk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Jeg glæder mig også rigtig meget Rachel er rent faktisk min yndling... Synes hun er herlig! "Se mig! Jeg kan DANSE". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Det program kender jeg vist ikke - er det dansk? Ja, det er om en flok børn der er født lige omkring starten af år 2000. Så er det meningen man skal følge dem frem til de bliver 18. Hver familie har fået et videokamera og optager i løbet af året, de klip får vi så at se i en 3-4 programmer hvert følgende år i januar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst k9lover Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Tak JeanetteH. Det program har jeg aldrig set. Måske man skulle kigge med i år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Tak JeanetteH. Det program har jeg aldrig set. Måske man skulle kigge med i år. Der kommer et par programmer, som samler sammen på de 10 år, så der vil du sikkert kunne få en del info med:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Ser det i håb om at deltagerne ikke udvikler sig stereotypt...synes det er dybt tragisk, at man kan forudse skæbnerne allerede ved fødslen (men den er også lidt sjov) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Jeg elsker elsker elsker årgang 0, men kan desværre ikke se det da jeg ikke har fjernsyn. Så jeg venter til sæsonen er slut og så køber jeg en dags sputnik.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Jeg æææælsker det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Var der ikke 5 børn i starten, eller husker jeg forkert? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Jeg har set alle afsnit - og jeg glæder mig til iaften :5up: Og jo der var 5 par i starten - dog udgik første par efter første omgang, det var hende der læste til pædagog eller sådan noget (er lidt svært at huske efter så mange år ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lena Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Det er bare noget af dét jeg er nødt til at se......... Rackel er skøøøøøøn.......... så atypisk........ Og den lille søde jyske tranlampe...... hmm...... EMMA......... Hun er sq da guld værd........ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Jeg elsker elsker elsker årgang 0, men kan desværre ikke se det da jeg ikke har fjernsyn. Så jeg venter til sæsonen er slut og så køber jeg en dags sputnik.... Altså, jeg ved godt man kan se det meste på sin pc, men man kan da IKKE leve UDEN et tv Kan man :hmm: Erj det tror jeg ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Jeg glæder mig også rigtig meget Rachel er rent faktisk min yndling... Synes hun er herlig! "Se mig! Jeg kan DANSE". Hun er simpelthen så speciel, den pige, jeg griner altid af de ting, hun finder på at sige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Det handler om børn,...... så nej, det gider jeg ikke se. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 åh jeg savner at kunne se årgang 0. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Hun er simpelthen så speciel, den pige, jeg griner altid af de ting, hun finder på at sige. Hun er virkelig sjov.. Griner også mange gange i løbet af et afsnit.. Første dag i den nye skole: "Nå, er I glade for at se mig?". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Åh det har jeg set siden de startede ELSKER DEM ALLE SAMMEN!!! Skønne familier :blink: Og ungerne er simpelthen så sjove!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Det var sjovt at se tilbage i aften. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret Januar 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 5, 2010 Ja, det grinte jeg også af.. TÆnk der allerede er gået 10 år Det er da vildt!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret Januar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2010 Altså, jeg ved godt man kan se det meste på sin pc, men man kan da IKKE leve UDEN et tv Kan man :hmm: Erj det tror jeg ikke Det er lykkedes fint i rigtig mange år :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2010 Det handler om børn,...... så nej, det gider jeg ikke se. Jeg kan nu godt lide et ordentligt gys Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts