Nollike Besvaret Februar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2010 Så har jeg også set snigpremiere En nødvendighed for jeg skal på arbejde i aften og min HD-boks har opgivet ævret, så jeg kan ikke optage det Jeg kan nu altså godt lide Christina Det kan godt være at hun ikke ligefrem har fulgt den slagne vej, men jeg synes at hun kommer efter det og hun har da i den grad gjort et godt stykke arbejde med Stephanie og lillesøsteren, det er da nogle skønne unger Og så kan jeg godt lide at hun gør så meget for at have et godt forhold til Martin for børnenes skyld :5up: Jeg håber sådan for hende at det lykkes med uddannelsen, det har hun godt nok fortjent :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2010 Her halvvejs i programmet handler det jo igen om Christians forældre og ikke om barnet:evil: UUUH det irriterer mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Februar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2010 Her halvvejs i programmet handler det jo igen om Christians forældre og ikke om barnet:evil: UUUH det irriterer mig Ja, det er altså helt vildt.. Nu har jeg set det her afsnit to gange.. Shit, man får en klump i halsen, når Christina sidder der med et blåt øje Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2010 Her halvvejs i programmet handler det jo igen om Christians forældre og ikke om barnet:evil: UUUH det irriterer mig De får da reklameret for deres fine nye firma - totalt irrelevant og kedeligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2010 De får da reklameret for deres fine nye firma - totalt irrelevant og kedeligt. ja, det sad jeg også lige og hidsede mig op over:evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Februar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2010 Jeg er altså ret begejstret for Rachels storebror David, jeg synes, at han virker som en rigtig dejlig knægt. Jeg tror, at han bliver en rigtig skøn fyr, når han bliver voksen - ærgerligt, at jeg er alt for gammel for ham til den tid. Ham David er jeg også helt pjattet med. God humor og ret kvik i pæren.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Februar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2010 Ham David er jeg også helt pjattet med. God humor og ret kvik i pæren.:5up: Nu indgår vi et kompromis - et kompromis er når alle er glade og får det de vil have :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2010 Nu indgår vi et kompromis - et kompromis er når alle er glade og får det de vil have :5up: tror han vil blive en god leder. Begge børn er skønne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Februar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2010 Håber for Christina at hun kan klare uddannelsen, synes hun har en god støtte i Christian. Synes det er godt at Emmas forældre kæmper for ders ægteskab, håber de igen finder glæden ved hinanden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Februar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2010 Nu indgår vi et kompromis - et kompromis er når alle er glade og får det de vil have :5up: ja, er det ikke fantastisk:klap: Det er dæleme kvikt. Og så elsker jeg forældrenes danseentusiasme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Februar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2010 ja, er det ikke fantastisk:klap: Det er dæleme kvikt. Og så elsker jeg forældrenes danseentusiasme :klap::klap: Haha, ja, jeg var virkelig døden nær! :klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2010 :klap::klap: Haha, ja, jeg var virkelig døden nær! :klap::klap: Han danser simpelthent frygteligt, de der små hop, totalt charmerende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Februar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2010 Han danser simpelthent frygteligt, de der små hop, totalt charmerende Åh, dem syntes jeg også var fantastiske - men syntes allerbedst om det faktum, at de ikke går en disse op i at være de bedste, men at hygge sig sammen om noget de finder glæde i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Februar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2010 Han danser simpelthent frygteligt, de der små hop, totalt charmerende De er da også utrolige som dansepar. Super skønt og ukrukket. De har en IQ på 1000 og er helt nede på jorden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret September 28, 2011 Rapporter Share Besvaret September 28, 2011 Blev det egentlig sendt i år:hmm: Kommer det igen til Januar?:hmm: Fuldte die-hard med i det, de første par år, men så gik der lige nogen ting i vejen, så det blev lidt sporadisk.. Men altså, min søster er jo også en "Årgang 0", så jeg oplever alle mulige ting i hverdagen.. Og Rachel er og har altid været total yndligen:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret September 28, 2011 Rapporter Share Besvaret September 28, 2011 Blev det egentlig sendt i år:hmm:Kommer det igen til Januar?:hmm: Fuldte die-hard med i det, de første par år, men så gik der lige nogen ting i vejen, så det blev lidt sporadisk.. Men altså, min søster er jo også en "Årgang 0", så jeg oplever alle mulige ting i hverdagen.. Og Rachel er og har altid været total yndligen:lol: Jæps det blev sendt i år, og det bliver så vidt jeg ved også sendt næste år! Jeg synes de alle er skønne... Synes selvfølgelig man er mere "knyttet" (i mangel af bedre ord) til de tre piger end til Christian... Men det er jo klart vi ha rjo fulgt de piger siden før de blev født! Jeg genså lige alle afsnittede for et par uger siden Jeg synes simpelthen Emmas familie er så herlige... Elsker simpelthen hvor naturlige og "normale" de er, og Emma virker bare så klog og meget som en "sund og rask pige"... Rachel er også bare skøn, sikke en fantastisk tøs, hun er bare så klog! Steffanie er lidt for meget "forkælet", men for dælan hun er køn! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret September 28, 2011 Rapporter Share Besvaret September 28, 2011 Nice, så er der i hvert fald en positiv ting ved januar at se frem til, udover januar-udsalget som jeg ikke har penge til alligevel:rolleyes: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts