Gryn Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 mosens snetråd, der vil løbende blive lagt billeder ind :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2010 Ha ha, ja du har da fået kreeret en helt ny race der :klap: Skønne billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2010 Ha ha, ja du har da fået kreeret en helt ny race der :klap: Skønne billeder Det har altid været noget med andalusisk, ved ikke hvor vi har det fra. Andalusisk møghund, Andalusisk tæppetisser, o.s.v. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Januar 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2010 Det har altid været noget med andalusisk, ved ikke hvor vi har det fra. Andalusisk møghund, Andalusisk tæppetisser, o.s.v. Haha, det minder mig om, at min far altid fortæller folk, at Pero er en andalusisk kamphund når nogen spørger hvad race han er :stupid::klap: Folk han har mødt på gåture har bare sagt "Nåååå... ok" og set meget forvirrede ud Dejlige billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Januar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2010 Skønne billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2010 Haha, det minder mig om, at min far altid fortæller folk, at Pero er en andalusisk kamphund når nogen spørger hvad race han er :stupid::klap: Folk han har mødt på gåture har bare sagt "Nåååå... ok" og set meget forvirrede ud Dejlige billeder :hjerte: Din far lyder herlig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2010 Dejlige billeder - og så er det jo dejligt at have en sort hund, når alt andet er hvidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts