Hop til indhold

Kan jeg stole på denne dyrlæge?

Gæst Ronaldo
 Share

Recommended Posts

Gæst Ronaldo

Hej,

min hund skal steriliseres hos Dyrlæge i København på Østerbro - Din lokale dyreklinik

Men jeg har læst rundt omkring på nettet, om nogle dårlige oplevelser de har haft der. Hvad siger I til stedet? Jeg har været der nogle gange med min tæve, men ikke til en operation. De virkede meget flinke de gange jeg var der...

Help me :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

min hund skal steriliseres hos Dyrlæge i København på Østerbro - Din lokale dyreklinik

Men jeg har læst rundt omkring på nettet, om nogle dårlige oplevelser de har haft der. Hvad siger I til stedet? Jeg har været der nogle gange med min tæve, men ikke til en operation. De virkede meget flinke de gange jeg var der...

Help me :confused:

Jeg kender ikke den dyrlæge men vil foreslå dig at du også opretter dit indlæg/spørgsmål der hvor du har læst indlæg om folks dårlige oplevelser om stedet !

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Nu skal man godt nok være lidt kritisk med hvad man læser rund omkring på nettet, men jeg er nu nok helt enig med Stjernetosse. Hvis du ikke har fuldt tillid til din dyrlæge, skal du finde sig en anden. Man kan ikke tvivle på den person, som i yderste konsekvens kan risikere at komme i en situation, hvor personen skal redde din hunds liv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er en af dem der har været dybt utilfreds, fik aflivet nogle rotter, på rimeligt kikset måde (har haft mange, så jeg vidste hvordan det skulle gøres), fandt så ud af det var sekretæren (ikke sygeplejerske og tydeligt en der ikke kendte til hverken aflivning eller rotter), der gjorde det, efterfølgende forsvandt journalen og trækket på dankortet var så bare hundefoder....meget mystisk person.

Kan sagtens være at HAN er en god og dygtig dyrlæge, jeg skal så bare ikke derned igen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites