Hop til indhold

Det er koldt derude.... (Billedspam)


 Share

Recommended Posts

Årrrrh lille Splint :megaked: Fik det godt nok også skidt med smertestillende til Buddha, da det bare lyste ud af ham at han fik kvalme og tabte appetiten, så kan virkelig godt forstå du ikke har lyst til at give det :cry:

 

Ja, har sådan lidt aversioner mod piller - tager ikke selv hovedpinepiller og den slags, så kan ikke lide at give hende dem.

 

Jeg tager pænt mine høfeberpiller, men andet er jeg ikke glad for!

 

Bliver det så slemt at det går ud over hendes livskvalitet skal jeg dog nok give smertestillende chancen, men indtil videre tonser hun jo fint på. Hun vil ikke så gerne træne en masse plads, hvor hun skal sætte sig en masse, så det lader vi bare være med, ligesom agility er lagt på hylden. Hun ligner bare ikke en hund på 2 år, når hun ligger derhjemme foran brændeovnen :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kanon billeder... men det her .....

 

GYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS ... Harmonikahunden :shock:

 

DSC_0110.JPG

 

De foto har fået mig til at hente tæppet og en kop varm kakao.. PUHA det ser koldt ud :blink:

 

He he - jeg ved simpelthen ikke, hvordan hun kan komme til at se sådan ud :confused: Heldigvis har hun trukket sig sammen til sit sædvanlige kompakte jeg igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...