guanomo Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Ja efter en fin tur ude i det kolde vejr hvor myndigheder havde forbudt udgang pga. snefygning på lolland :vedikke: jeg så det dog ikke.. Så ville cujo da lige løbe lidt rundt i haven, som han plejer.. [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Der er da godt nok knald på den dejlige dreng Jo mere jeg ser ham, jo mere glæder jeg mig til at komme og kramme ham, så er spørgsmålet bare om jeg kan overholde reglerne om ikke at give ham opmærksomhed når vi kommer ind ad døren, det er jo lidt svært at stå for sådan en charmetrold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Der er da godt nok knald på den dejlige dreng Jo mere jeg ser ham, jo mere glæder jeg mig til at komme og kramme ham, så er spørgsmålet bare om jeg kan overholde reglerne om ikke at give ham opmærksomhed når vi kommer ind ad døren, det er jo lidt svært at stå for sådan en charmetrold ja han elsker at tage sig sådanne løbeture, så det må man gøre i haven når man ikke er løs udenfor matriklen.. Men nogle gange må man opildne ham lidt, så han får rørt sig :banan: Du SKAL ignorer ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 ja han elsker at tage sig sådanne løbeture, så det må man gøre i haven når man ikke er løs udenfor matriklen.. Men nogle gange må man opildne ham lidt, så han får rørt sig :banan: Du SKAL ignorer ham Jeg må jo så forsøge, men forhåbentlig skal jeg ikke gøre det alt for længe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Jeg må jo så forsøge, men forhåbentlig skal jeg ikke gøre det alt for længe? afhænger af hvor hurtigt han falder ned på et acceptabelt niveau..men 1-2 timer er vel nok Ai, du må tage plads i "hans" sofa efter 10 min tid, så har du ham hængende op i hovedet indtil i kører hjem igen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 afhænger af hvor hurtigt han falder ned på et acceptabelt niveau..men 1-2 timer er vel nok Det må du ikke engang sige for sjov Ai, du må tage plads i "hans" sofa efter 10 min tid, så har du ham hængende op i hovedet indtil i kører hjem igen :blink: Puha, så tror jeg bedre jeg kan klare det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts