Hop til indhold

ARGH!!!

Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Lige en tanke ra mig af.. kan godt være det er helt hen i vejret.. Men burde man ikke melde hende/hunden til politiet eller noget, for hun og hunden er jo til stor fare for andre, når den går løs..

Kan være hun lytter og får snor på, når reprimaden kommer fra politiet, man kan da håbe.

Det har jeg gjort engang jeg fik nok af at min terrier konstant skulle tygges i af diverse kamphunde og blandinger heraf!

Politiet tog ud til ejeren, men valgte desværre ikke at gå videre med sagen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har jeg gjort engang jeg fik nok af at min terrier konstant skulle tygges i af diverse kamphunde og blandinger heraf!

Politiet tog ud til ejeren, men valgte desværre ikke at gå videre med sagen!

Må ærligt indrømme at jeg ikke synes at ordensmagten tager disse ting seriøse nok.. Og det BURDE de..!!

En dag hvor jeg var nede i byen, kom der en kæmpe hvid schæfer og en kæmpe boxer.. LØS.. uden ejer.. boxeren stod bare og kiggede på mig og Akira, men schæfen kom hen mod os, med halen under maven, og gøede helt vildt.. Jeg stillede mig foran Akira og sagde højt og tydeligt, hjem med dig, væk.. men det hjalp ikke.. Folk gloede på mig som en idiot, men tænk hvis den var sprunget på hende.. til sidst forduftede de godt nok.. Meeen.. alligevel, er jeg blevet lidt nervøs efter det.. kunne heller ikke komme til at se hvor den boede, da jeg ikke går hen til fremmede hunde, med sådan en adfærd, så jeg kunne gi ejeren min besked om hvad jeg syntes om at hans/hendes hunde render løs nede i byen.. og havde jeg ringet til politiet, som er ikke eksisterende her, var der heller ikke sket noget som helst..:damn::evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Må ærligt indrømme at jeg ikke synes at ordensmagten tager disse ting seriøse nok.. Og det BURDE de..!!

Jeg gik ganske enkelt fra dør til dør (lille by ;-) ) indtil jeg fandt hunden!

Politiet valgte så at tage ud og besøge hunden, hvorefter de, på baggrund af hundens adfærd overfor dem kombineret med ejerens forklaring, valgte at konkludere at jeg var en hystade og at hunden var sød og venlig - hvilket i øvrigt også hvad ejeren forsøgte at overbevise mig om dengang jeg bankede på og fortalte hende hvad hendes hund havde lavet og at hvad jeg havde tænkt mig at gøre! :roll:

Så det var ikke meget jeg fik ud af det!

Bestyrelsen i kvindens boligforening var langt mere samarbejdsvillige :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle folk er da lige godt utrolige.. Skal man ligefrem "slæbe" sin skadet hund op til politiet, så de kan se det, før de tager det alvorligt?? sker dette for mig, bliver der godt nok lagt sag an..!! (hvis man kan)

Ja, her er byen ikke så lille, så jeg tror jeg ville ha svært ved at finde ejeren, da hundene kom fra et sted og gik et andet sted hen..

Men her i kvarteret hvor jeg bor (ret stort kvarter) kender jeg stortset alle ejer og hunde og ved hvor de bor, så det ville ikke blive et problem, hvis det nogensinde blev nødvendigt, hvilket jeg ikke håber..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det er ligegyldigt om jeg på et par 100meter eller 3 henvender mig til ejeren FÅ DET MONSTER I SNOR. Eller om jeg råber til hunden KAN DU KOMME VÆK, jeg er sikker på at efekten ville være den samme. Jeg synes at Lexus have al mulig god grund til at puste sig op efter som der kommer en aggressiv hund løbene lige mod ham med rejste børster tænderne fremme, jeg tror ikke der er tid til en masse dæmpene signaler.- Jeg mener helt sikkert at lexus gjorde det rigtige i at vælge afstandsøgende signaler i denne situation

Jamen hunden ANGREB lexus, den farede lige i hovedet på ham, han fik fat i nakke/hals og holdet den nede, han bed IKKE hunden han holdt den nede...Hvad skulle jeg have gjort:vedikke: Skulle jeg have gået i mellem, med stor chance for at falde på en isglat sti, og mistet linen. Skulle jeg gå imellem og sparke til angriberen igen med fare for at falde på is? Skulle jeg have holdet lexus' hovede intil angriberen havde afsluttet angrebet?

Jeg er ligeglad med den hund, den angreb vores schæfer, bed hul i nakken og skulderen på hende, inden jeg fik den sparket væk dengang, det går lynhurtigt når først der er gang i kaqmpen. Denne lab går efter at bide. Der er rigtig mange her der har dårlige erfaringer med damen og hendes hunde

Dengang med zantie fik jeg balle på et andet forum for at have sparket den og fået zantie ud af kampen forholdsvis uden skader.

Ja, det er mere end træls:damn: have hun nu alle tre hunde i snor som hun skal på stierne var dette slet ikke sket:evil:

Totalt OT undskyld :genert: men når du svare på denne måde med at dele mit indlæg op i små cicater og skrive imellem hvordan gør du så det

Spammer lige din tråd totalt :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Totalt OT undskyld :genert: men når du svare på denne måde med at dele mit indlæg op i små cicater og skrive imellem hvordan gør du så det

Første gang jeg citere er der jo en quote start, så skriver jeg bare et citat slut [ / quote ] altså uden mellemrum

Citat start [ q u o t e ] også uden mellemrum

en citat slut er altid [/ quote]

Spammer lige din tråd totalt :damn:

Bare iorden:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Godt at du og din hund ikke led overlast:-D.

Det er præcis sådan en situation jeg frygter at stå i (en lab har en gang været efter min 5 mdr. gamle hvalp, men heldigvis med kvart fornuftig ejer i nærheden).

Min hund er stor men ung og jeg ved ikke hvordan han vil reagere ud over at han givetvis ville blive bange:???:.

V.H.

Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var Lexus skyld, det hele var lexus skyld. Hvorfor spørger du?

Fordi i gik i nærheden af "hendes" sti.

Skaaaaaaaaaammer i jer ikke :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Om vi skamer os:confused::scared:

Næææææ:drille:

[qoute]

Hvad er det lige med sorte labber/ lab lignende hunde?

Det var også sådan en der hoppede på Aslan :evil:

Aslan du skal bare æde dem, så gør de det ikke igen. Det garantere jeg for:blink::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg trode lige det samme var ved at ske i aftes da vi gik nattur....Vi drejede af til en anden sti og der kom en løs lab..Gæt lige om jeg fik et chok:shock::shock: Åh-nej ikke igen!!! Meeen det var kun buller en af lexus' hundevenner:rolleyes::lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må være stolt af din hund :5up: Jeg håber han fik noget rigtigt lækkert da i kom hjem.

:vuf:

Jeg ER meget stolt af min hund. Men det var jeg også af de to andre jeg har haft:blink: Han får altid lidt ekstra godt lige efter han har været ekstra go' :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites