bernerazuro Skrevet Januar 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2010 Møffe synes, at det er yderst interessant, når min far bruger tandstik til at rense tænder - det gav mig lige en mulighed for nogle portrætbilleder af kræet, da han også lige blev afledt et par gange - og jeg har ikke sorteret, så er I advaret [ATTACH]20429[/ATTACH] [ATTACH]20430[/ATTACH] [ATTACH]20431[/ATTACH] [ATTACH]20432[/ATTACH] [ATTACH]20433[/ATTACH] [ATTACH]20434[/ATTACH] [ATTACH]20435[/ATTACH] [ATTACH]20436[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Januar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2010 Hvor ser han dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2010 den der løve på billed 2 - tager du vel ikke med imorgen, for så tror jeg Sookie bliver bange :klap: ej, dejlige billeder af den skønneste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2010 den der løve på billed 2 - tager du vel ikke med imorgen, for så tror jeg Sookie bliver bange :klap: ej, dejlige billeder af den skønneste Joooo, brølegaberen Ham ta'r jeg med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2010 :klap: vi glæder os til at se hvor stor og dejlig han er blevet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2010 :klap: vi glæder os til at se hvor stor og dejlig han er blevet :5up: Er spændt på at se, hvor lille Sookie er blevet Altså, er jo nærmest overbevist om, at min søster har fået ny kat - han er jo simpelthen så lille, han plejede at være meget større Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bertram Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Hvor er han skøn. Jeg har lige væert ved Dr. Lone, og kan forstå du også kommer der. Det er et dejligt sted at komme. Hvor plejer du at gå tur? måske kunne vi mødes? der er nemmlig ingen Bernere lige her hvor jeg bor, og Bertram vill have godt af at "møfle" men en anden af samme tunge type:-D Vh Marianne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Hvor er han dejlig! Og stooooor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Det første og det sidste billed er klart favoritter, jeg elsker nemlig billeder hvor hudne ser ret uintiligente ud (de passer så godt til mig :blink: ) Han er gået fra at være nuttet til at være en flot ung herre Men damn et gab, tror altså at det er størrer end Aslans! Dejlige møffe :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Januar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2010 Hvor er han bare dejlig:lun::lun:... han har et helt fantastisk udtryk:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Hvor er han skøn.Jeg har lige væert ved Dr. Lone, og kan forstå du også kommer der. Det er et dejligt sted at komme. Hvor plejer du at gå tur? måske kunne vi mødes? der er nemmlig ingen Bernere lige her hvor jeg bor, og Bertram vill have godt af at "møfle" men en anden af samme tunge type:-D Vh Marianne Næh, kommer du også der Og hvis du lige har været der, så må der jo have været en veterinærsygeplejerske, som var helt og aldeles fuldstændig forgabt i Bertram :hjerte: Har lige glemt hvad hun hedder, men hun er der om torsdagen Jeg går normalt bare i Vigerslevparken med Møffe, men det hænder, at jeg kører i Brøndbyskoven - men jeg er helt klart med på at mødes! :5up: Og har bil de fleste dage, så kan godt køre ud til hvor du går Ved ikke hvornår du kan/helst vil være? Det første og det sidste billed er klart favoritter, jeg elsker nemlig billeder hvor hudne ser ret uintiligente ud (de passer så godt til mig :blink: ) Han er gået fra at være nuttet til at være en flot ung herre Men damn et gab, tror altså at det er størrer end Aslans! Dejlige møffe :hjerte: Er du HELT sikker på, at Møffes gab er større? Prøv lige, om du kan fange Aslan i et virkelig inderligt gab, så kan vi måske sammenligne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Totalt godt udtryk hvor han bliver kløet i øret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bertram Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Næh, kommer du også der Og hvis du lige har været der, så må der jo have været en veterinærsygeplejerske, som var helt og aldeles fuldstændig forgabt i Bertram :hjerte: Har lige glemt hvad hun hedder, men hun er der om torsdagen Jeg går normalt bare i Vigerslevparken med Møffe, men det hænder, at jeg kører i Brøndbyskoven - men jeg er helt klart med på at mødes! :5up: Og har bil de fleste dage, så kan godt køre ud til hvor du går Ved ikke hvornår du kan/helst vil være? Hej Engen, ved kirken eller din park, så kunne Bertram se noget nyt :hmm: jeg har også bil så det er nemt for mig:banan: hvad med en søndags morgen tur, ca 9-10. Nu er parken jo lang, så ca hvor er der parkeringsmulighed, for en alto, der snart bliver lavet om til en stadions car:-D Vh marianne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Hej Engen, ved kirken eller din park, så kunne Bertram se noget nyt :hmm: jeg har også bil så det er nemt for mig:banan: hvad med en søndags morgen tur, ca 9-10. Nu er parken jo lang, så ca hvor er der parkeringsmulighed, for en alto, der snart bliver lavet om til en stadions car:-D Vh marianne Jeg tror at engen vil være bedre, der er vist nok noget med, at man må have hunden løs på noget af den? Jeg ved ikke, hvordan du har det med løs hund i "hund-i-snor"-områder? Derudover, så tager jeg ofte Møffe i snor, hvis det skal være i Vigerslevparken, da han bare ikke må være til gene på nogen måde, når der ellers er snorepåbud. Derudover, så er søndag nok ikke det bedste, hvis det skal være inden for den nærmeste tid, da vi der er optaget. Så umiddelbart ville jeg foretrække en hverdag? Og så er kl. 9 om morgenen aaalt for tidligt til mig 10 kan dog gå an Jeg har intet arbejde, så tidspunkt er derudover fuldstændig ligegyldigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Nårh Møffedyr :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bertram Besvaret Januar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2010 Jeg tror at engen vil være bedre, der er vist nok noget med, at man må have hunden løs på noget af den? Jeg ved ikke, hvordan du har det med løs hund i "hund-i-snor"-områder? Derudover, så tager jeg ofte Møffe i snor, hvis det skal være i Vigerslevparken, da han bare ikke må være til gene på nogen måde, når der ellers er snorepåbud. Derudover, så er søndag nok ikke det bedste, hvis det skal være inden for den nærmeste tid, da vi der er optaget. Så umiddelbart ville jeg foretrække en hverdag? Og så er kl. 9 om morgenen aaalt for tidligt til mig 10 kan dog gå an Jeg har intet arbejde, så tidspunkt er derudover fuldstændig ligegyldigt Jeg overholder de regler de er , alså løs hund, de steder man må, ellers snor på. Kan møffe holde sig så længe:hmm:Bertram kalder 5.30:damn: Hverdage kan jeg slet ikke, jeg har arbejde. Lørdag går jeg til hvalpetræning, og så er han for træt pt. bagefter. Men skriv når du kan Vh Marianne:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Januar 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Ih hvor er han lækker ham Møffe, og sikke da nogen udtryk han har :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Jeg overholder de regler de er , alså løs hund, de steder man må, ellers snor på.Kan møffe holde sig så længe:hmm:Bertram kalder 5.30:damn: Hverdage kan jeg slet ikke, jeg har arbejde. Lørdag går jeg til hvalpetræning, og så er han for træt pt. bagefter. Men skriv når du kan Vh Marianne:vuf: Jep Han har faktisk altid været god til at holde sig! Da han var 3½måned kunne jeg snildt få mine hellige 8 timers søvn uden afbrydelse (jeg kunne endda sove over mig, uden problemer fra hans side). Da han lige var flyttet ind havde han det med at vække mig kl. 5:30, men det viste sig ene og alene at være fordi kræet var sulten Så han skulle bare have nogle foderpiller kastet på gulvet og så sov han lykkeligt videre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2010 Og forresten, jeg skal nok skrive, når jeg kan se en mulighed! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2010 Er du HELT sikker på, at Møffes gab er større? Prøv lige, om du kan fange Aslan i et virkelig inderligt gab, så kan vi måske sammenligne Han gaber aldrig inderligt Så møffes ER bare større :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts