potil Skrevet Januar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2010 :banan: Nu har jeg langt om længe fået nålen fri i min symaskine (nålen havde sat sig fast) det krævede kun lidt vold :slem::stupid::klap::banan: men nu vil jeg gerne igang med at sy noget til Flips, som han måske ikke nedlægger en protestant over :blink: gerne i stil med det den her: [media]http://www.nutrecare.co.uk/graphics/product_images/Ancolthermalfleece.jpg[/media] er der mon nogen der ligger inde med sådan et? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 kan du ikke selv tegne et mønster? måske Jeg syer selv efter et selvtegnet mønster til Cleo (uden ben). Det tror jeg godt du kan, hvis du har lidt symaskineerfaring:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 kan du ikke selv tegne et mønster? måske Jeg syer selv efter et selvtegnet mønster til Cleo (uden ben). Det tror jeg godt du kan, hvis du har lidt symaskineerfaring:5up: Det kan godt være at jeg skulle prøve har bare nemlig så mange aflagte striktrøjer osv. der nemt kunne blive til en fiks lille ting til Flips Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Har fundet den her for noget tid siden: [media]http://www.bankehansen.dk/images/scan0004.jpg[/media] Det er ikke præcis hvad du søger, men så er der da lidt at gå ud fra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 :banan: Nu har jeg langt om længe fået nålen fri i min symaskine (nålen havde sat sig fast) det krævede kun lidt vold :slem::stupid::klap::banan: men nu vil jeg gerne igang med at sy noget til Flips, som han måske ikke nedlægger en protestant over :blink: gerne i stil med det den her: [media]http://www.nutrecare.co.uk/graphics/product_images/Ancolthermalfleece.jpg[/media] er der mon nogen der ligger inde med sådan et? Det er sådan en som søde Freud har lovet at hjælpe mig med at sy i morgen, hvis den bliver god skal vi nok fortælle hvordan "vi" gjorde det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Det er sådan en som søde Freud har lovet at hjælpe mig med at sy i morgen, hvis den bliver god skal vi nok fortælle hvordan "vi" gjorde det jamen det lyder super :blink: og undskyld jeg ikke vendte tilbage, det smuttede for mig men jeg nåede at se størrelsen på det dækken jeg havde tiltænkt Karla, det er desværre kun str. 40 - tror ellers det ville ha' været lige hende.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 jamen det lyder super :blink: og undskyld jeg ikke vendte tilbage, det smuttede for mig men jeg nåede at se størrelsen på det dækken jeg havde tiltænkt Karla, det er desværre kun str. 40 - tror ellers det ville ha' været lige hende.. det er helt ok - jeg havde faktisk glemt det igen Jeg har købt et billigt dækken i farmland - a la det du viser... det passer hende sådan set, men er halvanden gang for bred til hende, så ideen er, at vi tager det som udgangspunkt og så syer et magen til, som er passet til de steder hun er for smal.... og så afleverer jeg det pænt igen nede i farmland bagefter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Det er ikke lige det du leder efter, men den her bruger jeg når jeg syer dækken: Dækken - www.123hjemmeside.dk/UnniK Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 det er helt ok - jeg havde faktisk glemt det igen Jeg har købt et billigt dækken i farmland - a la det du viser... det passer hende sådan set, men er halvanden gang for bred til hende, så ideen er, at vi tager det som udgangspunkt og så syer et magen til, som er passet til de steder hun er for smal.... og så afleverer jeg det pænt igen nede i farmland bagefter ok :blink: jeg glæder mig til at se jeres resultat så :blink::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Amooca, lykkedes det dig at finde nyt hjem til det jeg lavede som var for lille? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2010 Amooca, lykkedes det dig at finde nyt hjem til det jeg lavede som var for lille? Jeg har en halv-aftale med Frk. Smilla - hun bruger normalt str. 37-38 cm i dækken - så det burde være perfekt til hende :5up: Vi skal bare lige have fundet et tidspunkt at mødes på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts