Gæst Sus87 Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 Jeg er stødt på et mærke der hedder kingsmoor, er der nogen der har erfaringer med det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 Det er et udmærket kvalitetsfoder. Jeg fodrer ikke selv med det, men har høre flere andre, der er glade for at fodre med det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 Jeg er stødt på et mærke der hedder kingsmoor, er der nogen der har erfaringer med det? Det spiser Flips og han er vild med det :blink: jeg plejer at rive noget gulerod og blande i, han skal nemlig kun ha' 2*50 gram om dagen ca. og det synes jeg er for lidt for hans mave at arbejde med :blink: men han fungere rigtigt godt på det.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sus87 Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 Tak for svar...det tror jeg jeg vil prøve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts