Gæst Buddha Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 (rettet) http://www.*******.dk/fodertilskud-87/luposan-ledkraft-pellets-675gr-5055.html Kærlig hilsen nogen som er trætte af at slås med hundehvalp og hokamix Redigeret Januar 19, 2010 af Buddha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 http://www.*******.dk/fodertilskud-87/luposan-ledkraft-pellets-675gr-5055.html Kærlig hilsen nogen som er trætte af at slås med hundehvalp og hokamix Og man skal bare lige skifte *** ud med: dog city (i et ord) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 Og man skal bare lige skifte *** ud med: dog city (i et ord) Stenet at jeg ikke kan lave et link Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 kan ikke rigtig se noget i linket:confused: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst k9lover Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 Der skal skrives dog city (i et ord) i stedet for stjernerne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 kan ikke rigtig se noget i linket:confused: Der skal skrives dog city (i et ord) i stedet for stjernerne. Gad vide om jeg er på ignorer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst k9lover Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 Det er dette produkt der linkes til tryk på Gelenkkraft LUPOSAN Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst k9lover Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 Gad vide om jeg er på ignorer? Næ nej jeg tænkte bare at milder batmusen ikke havde læst dit indlæg:blink::blink::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 Gad vide om jeg er på ignorer? har slet ikke bemærket dit indlæg:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret Januar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2010 jeg har prøvet det og det er udmærkede produkter fra luposan bruger indtil videre selv disse her to http://www.*******.dk/luposan-455/luposan-biomineral-pulver-600gr-5053.html http://www.*******.dk/luposan-455/luposan-urtekraft-pulver-500gr-5054.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Jeg bruger den der hedder Flåt væk (eller noget) Ledkraft (glucosamin produktet er det den du linker til :hmm:) Begge fra luposan Flåt pulveret synes jeg virker, det andet har jeg ikke givet så længe men håber det virker, det bedste ved begge er at Zacko elsker at spise det :klap: så det ikke skal blandes med noget for at ryge ned. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 (rettet) det andet har jeg ikke givet så længe men håber det virker, det bedste ved begge er at Zacko elsker at spise det :klap: så det ikke skal blandes med noget for at ryge ned. Fordi det er i form af foderpiller? Det lyder umiddelbart rigtig godt! Vi tænker så, at købe Wolles eller NDS (hed det det?), til at give sammen med. I stedet for hokamix gelenk som har fucket spiserytmen så meget op, at Motor skal lave småkager midt om natten nu Redigeret Januar 20, 2010 af Buddha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Fordi det er i form af foderpiller? Det lyder umiddelbart rigtig godt! Vi tænker så, at købe Wolles eller NDS (hed det det?), til at give sammen med. I stedet for hokamix gelenk som har fucket spiserytmen så meget op, at Motor skal lave småkager midt om natten nu Begge dele vi har er pulver, men ja jeg har også set det led noget beskrevet som piller, men vores er pulver Wolles el NDS giver ikke noget sammen med Luposan ledkraft Luposan flåt væk er de 2 ting vi giver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Begge dele vi har er pulver, men ja jeg har også set det led noget beskrevet som piller, men vores er pulver Wolles el NDS giver ikke noget sammen med Luposan ledkraft Luposan flåt væk er de 2 ting vi giver Aaahh ok Det er kun fordi at Motor er hvalp og vi barfer ham, at vi gerne vil have de ekstra ting (glycosamin og chondrio....sulfat ting). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Januar 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 20, 2010 Aaahh ok Det er kun fordi at Motor er hvalp og vi barfer ham, at vi gerne vil have de ekstra ting (glycosamin og chondrio....sulfat ting). Begge ting mener jeg er i Ledkraft derfor jeg valgte det for skal begge ikke være der for at de kan optage det??? :hmm: var ihvertfald sådan jeg har forstået at begge ting er deri, hvis du undersøger vil jeg gerne høre hvis jeg er galt på den :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Begge ting mener jeg er i Ledkraft derfor jeg valgte det for skal begge ikke være der for at de kan optage det??? :hmm: var ihvertfald sådan jeg har forstået at begge ting er deri, hvis du undersøger vil jeg gerne høre hvis jeg er galt på den :blink: Hey nu forstår jeg forvirringen - luposan ledkraft indeholder ikke vitaminer som sådan (A, B osv), men det indeholder de to ting der nemlig ikke findes i diverse andre tilskud (glucosamin og chondio-tingen). Det var det jeg mente med at vi vil give noget ved siden af - for vitaminernes skyld. Men nok ikke resten af livet, bare indtil han er ved at være færdig med at gro Og apropo luposan i pilleform, Motor eeeelsker dem :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Hey nu forstår jeg forvirringen - luposan ledkraft indeholder ikke vitaminer som sådan (A, B osv), men det indeholder de to ting der nemlig ikke findes i diverse andre tilskud (glucosamin og chondio-tingen). Det var det jeg mente med at vi vil give noget ved siden af - for vitaminernes skyld. Men nok ikke resten af livet, bare indtil han er ved at være færdig med at gro Og apropo luposan i pilleform, Motor eeeelsker dem :5up: Tak jeg var lidt urolig for om de 2 ting begge var deri mente det var men det er det så Zacko får det i pulver og det er han helt tosset med :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Tak jeg var lidt urolig for om de 2 ting begge var deri mente det var men det er det så Zacko får det i pulver og det er han helt tosset med :blink: Motor hader pulver, det skal jeg aldrig i livet købe mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Kan man kun få gelenk kraft i pulver? Kan ikke finde det overhovedet på dog city... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Kan man kun få gelenk kraft i pulver? Kan ikke finde det overhovedet på dog city... Nej vi har det i pilleform. Leder lige efter netbutikken vi købte det i.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Nej vi har det i pilleform. Leder lige efter netbutikken vi købte det i.. Hvad med flydende? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Luposan Ledkraft Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Hvad med flydende? Det har jeg ikke set noget sted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Jeg har lige købt det og fik det på zooplus i tyskland en kæmpe dåse til den samme pris som jeg skulle give hos petfoods.dk for det halve, jeg så så godt nok ikke lige om de havde det i pille form, men tror det måske Bare lige info hvis I skal til at bestille :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Luposan Ledkraft Takker, nu kan jeg ikke se størrelsen, men det må vel være den på 675 gram, ikke? Det har jeg ikke set noget sted Øv. Luna kunne ikke tåle flexvital i pulverform nemlig, så tør ikke rigtig give noget andet i pulverform:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts