JeanetteH Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Jeg har lige købt det og fik det på zooplus i tyskland en kæmpe dåse til den samme pris som jeg skulle give hos petfoods.dk for det halve, jeg så så godt nok ikke lige om de havde det i pille form, men tror det måske Bare lige info hvis I skal til at bestille :blink: Nice:-D Det skal jeg da huske, hvis jeg beslutter mig for at prøve det. Jeg venter lige og høre, hvordan det går hos jer:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 De her 3 slags har de på zooplus og som skrevet så var den vi fik vildt billig :blink: Luposan Futterergänzung günstig bei zooplus: Luposan Gelenkkraft Pellets Luposan Futterergänzung günstig bei zooplus: Luposan Gelenkkraft Tabletten Luposan Futterergänzung günstig bei zooplus: Luposan Gelenkkraft Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Takker, nu kan jeg ikke se størrelsen, men det må vel være den på 675 gram, ikke? Øv. Luna kunne ikke tåle flexvital i pulverform nemlig, så tør ikke rigtig give noget andet i pulverform:-) Ja 675 gram. Motor på snart 20 kg får cirka en halv ske om dagen. Men det er piller, det er ikke pulver det vi har? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Ja 675 gram. Motor på snart 20 kg får cirka en halv ske om dagen. Men det er piller, det er ikke pulver det vi har? De er også lidt forvirrede selv, derinde. De skriver at det er 1 måleske for hunde op til 30 kg, og at en måleske er 10 gram. Længere oppe skriver de at det er små pellets:roll: Hvad er størrelsen ca? Jeg ved ikke om hun ville reagere på samme måde ved pilleform som i pulver. Men jeg vil da lige regne på det, om jeg kan spare noget:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 De her 3 slags har de på zooplus og som skrevet så var den vi fik vildt billig :blink: Luposan Futterergänzung günstig bei zooplus: Luposan Gelenkkraft Pellets Luposan Futterergänzung günstig bei zooplus: Luposan Gelenkkraft Tabletten Luposan Futterergänzung günstig bei zooplus: Luposan Gelenkkraft Wow, ved det øverste link, der sparer man faktisk næsten 100 kr.. Mmm ca 70 med levering.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 De er også lidt forvirrede selv, derinde. De skriver at det er 1 måleske for hunde op til 30 kg, og at en måleske er 10 gram. Længere oppe skriver de at det er små pellets:roll: Hvad er størrelsen ca? Jeg ved ikke om hun ville reagere på samme måde ved pilleform som i pulver. Men jeg vil da lige regne på det, om jeg kan spare noget:mrgreen: Ok, det er fordi der er en lille måleske med i bøtten, fylder man den er det cirka 10 gram, Motor får så cirka en halv ske, altså 5 gram. Men ja, man kan også få det som pulver, det skal man lige holde øje med at man ikke køber. Det er er cirka Motors ration, det er alt for lidt i følge ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Wow, ved det øverste link, der sparer man faktisk næsten 100 kr.. Mmm ca 70 med levering.. Altså vi købte den store i pulver form og den incl fragt var det også ca 100 kr vi sparede. du skal også være opmærksom på mængden af glucosamin i dem den i pulver er 20% piller 30% tabelt 40% tror jeg nok men læs lige selv på det måske jeg ikke har forstået det rigtigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Ser de store ud? De er ikke særlig store. Men hunden skal selvfølgelig kunne lide dem :hmm: Hvis du vil, kan jeg sende dig et par stykker med posten? Så kan du jo se om hun gider dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Ser de store ud? De er ikke særlig store. Men hunden skal selvfølgelig kunne lide dem :hmm:Hvis du vil, kan jeg sende dig et par stykker med posten? Så kan du jo se om hun gider dem Næh synes ikke de ser store ud:-D Det må du da meget gerne, det var da et kanonflot tilbud, tusind tak:-D Smider lige min adresse i en pb:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Ej hvor jeg blander mig men har jo bare rodet sådan i det her hvis I kigger på de link jeg har smidt er det ret nemt at se forskel på de 3 slags pulveret som I ikke vil have tror jeg hedder orginal og er 20% Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2010 Ej hvor jeg blander mig men har jo bare rodet sådan i det her hvis I kigger på de link jeg har smidt er det ret nemt at se forskel på de 3 slags pulveret som I ikke vil have tror jeg hedder orginal og er 20% Takker, ja det øverste link var til pillerne og i koncentreret form:-D Så meget fik jeg da læst mig til hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts