Hop til indhold

Hundetræning i ishøj


 Share

Recommended Posts

Hov, Fox - er manden blevet meldt til den nu-og-kørende sporhold? For så går vi sammen... Men så har han jo misset en gang.

 

Ville knagenmig super gerne ud og gå på hold med jer, men dælme om ikke økonomien er så dum at stramme :evil: Så mine forældre vrider nok halsen om på mig, hvis jeg også spørger om jeg må gå på endnu et hold :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hov, Fox - er manden blevet meldt til den nu-og-kørende sporhold? For så går vi sammen... Men så har han jo misset en gang.

 

Ville knagenmig super gerne ud og gå på hold med jer, men dælme om ikke økonomien er så dum at stramme :evil: Så mine forældre vrider nok halsen om på mig, hvis jeg også spørger om jeg må gå på endnu et hold :genert:

 

Jeg svarer lige for Fox - Alto har en plads på det øvede hold, hvis han vil have den grundet antallet på begynderholdet og Alto som individ.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da fordi Alto er ældre end Møffe at han skal på det øvede hold :engel: eller nowet :blink:

 

Møffe er MEGET gammel, nå! Han har nemlig lige fået klippet hvalpepelsen af ørerne, fordi det filtrer totalt meget og det må være møg irriterende for ham, at det filtrer!

 

Men kæææft, det ser dumt ud! Hans hoved ser totalt lille og smalt ud nu, han ligner en damevovse :engel:

 

Før:

[ATTACH]21287[/ATTACH]

Efter:

[ATTACH]21288[/ATTACH]

 

Selvom det faktisk ser omvendt ud på de her billleder - men det er også fordi, Møffe er hamrende træt på før-billedet, så det hele bare hænger på ham :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Møffe er MEGET gammel, nå! Han har nemlig lige fået klippet hvalpepelsen af ørerne, fordi det filtrer totalt meget og det må være møg irriterende for ham, at det filtrer!

 

Men kæææft, det ser dumt ud! Hans hoved ser totalt lille og smalt ud nu, han ligner en damevovse :engel:

 

Før:

[ATTACH]21287[/ATTACH]

Efter:

[ATTACH]21288[/ATTACH]

 

Selvom det faktisk ser omvendt ud på de her billleder - men det er også fordi, Møffe er hamrende træt på før-billedet, så det hele bare hænger på ham :mrgreen:

 

Åååh nej.. du har taget hans hvalpefrits :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så du vil godt gå sammen med dem, men ikke med mig :fornaermet:

 

 

Det var Sookie der loggede :engel::blink:

 

Forøvrigt så har Alto været til spor idag - og han fik ros :klap::klap: 3 spor af ca. 30 meter og kun 2-3 gange skulle han lige se, hvad Balder lavede på den anden side - ellers var han rigtig god (af en begynder altså) "mors" lille hæmoride :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg havde haft mange penge denne måned :oops: ville jeg næsten betale for at få Luna :hjerte: med på holdet, men det har jeg ikke :megaked: køleren i min bil skal skiftes :evil:

 

Aj det skal du da heller ikke:-D I må knokle det bedste I har lært, og så kan I lærer os det, på gåture:-D

 

Jeg trænger til at komme ud og blive luftet og snakket med snart:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var Sookie der loggede :engel::blink:

 

Forøvrigt så har Alto været til spor idag - og han fik ros :klap::klap: 3 spor af ca. 30 meter og kun 2-3 gange skulle han lige se, hvad Balder lavede på den anden side - ellers var han rigtig god (af en begynder altså) "mors" lille hæmoride :lun:

 

Og kæft, hvor var jeg glad for, at I dukkede op!

 

Ellers var jeg dælme nået at blive gennemkold i dag... Brrrr

 

Batteriet var løbet tør, fordi vi havde tændt for varmen, da min veninde, som jeg havde meds, hund frøs :ae: Det var "dumt" gjort :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og kæft, hvor var jeg glad for, at I dukkede op!

 

Ellers var jeg dælme nået at blive gennemkold i dag... Brrrr

 

Batteriet var løbet tør, fordi vi havde tændt for varmen, da min veninde, som jeg havde meds, hund frøs :ae: Det var "dumt" gjort :mrgreen:

 

:mrgreen: og fordi jeg kørte Volvo derind - sad vi fast :stupid: Jeg fik den dog fri med hjælp fra Søs´s mand - og bagefter var det Søs´s bil der ikke ville starte :lol: Den måtte også liige have lidt starthjælp. Men det lykkedes os at få alle biler fri - og hjem vi kom :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: og fordi jeg kørte Volvo derind - sad vi fast :stupid: Jeg fik den dog fri med hjælp fra Søs´s mand - og bagefter var det Søs´s bil der ikke ville starte :lol: Den måtte også liige have lidt starthjælp. Men det lykkedes os at få alle biler fri - og hjem vi kom :5up:

 

Det var da det glade vanvid :mrgreen:

 

Men godt at alle kom afsted! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: og fordi jeg kørte Volvo derind - sad vi fast :stupid: Jeg fik den dog fri med hjælp fra Søs´s mand - og bagefter var det Søs´s bil der ikke ville starte :lol: Den måtte også liige have lidt starthjælp. Men det lykkedes os at få alle biler fri - og hjem vi kom :5up:

 

Og da jeg jo er en anelse hysterisk anlagt betød det, at min lille arbejdshest af en toyota fik nyt batteri igår :mrgreen:

 

Vi opdagede så også, at det var det originale batteri, der sad i den, så 8 år er vel en okay levetid for et batteri, nu hvor vi har haft istid hele vinteren :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Så har Bassil og jeg (og Sookie-mor) været til Klik-dig-frem træning for første gang i tirsdags.

 

Det gik vist såååeeen okay.. jeg er dog vist lidt spasser-agtig til det klikker værk :stupid:

 

Nå men - igår var jo en lidt stresset dag for Bassil - først dyrlæge, hvor 5 kønne piger nulrede hans boller og derefter var han med på job. Han er jo dog reserveret overfor mennesker han ikke kender og var lidt små-hys-agtig i løbet af dagen. Gudskelov arbejder kæresten jo samme sted, så hunden kunne ligge på hans kontor - med døren lukket - og kun 3 personer. (jeg sidder i et åbent kontorlandskab med 12 mennesker)

Så jeg valgte at lade lektier være lektier igår, da han var pænt træt da vi kom hjem.

 

Her til aften ville jeg så lige tjekke om kræet kunne huske det der klikker halløj..

 

Vi har fået udleveret en lille foderkop, som vi skulle 'få' hunden til at dutte med snuden og et låg fra en marmelade-spand som skulle røres med poten(rne) med låget liggende på jorden.

 

og dælen-duseme om ikke hunden mette-vuns bare dalrede hen og duttede koppen med det samme (klik-godbid) og også satte poten lige på låget første gang jeg lagde det på gulvet..

 

Mor her er pææææænt stolt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Bassil og jeg (og Sookie-mor) været til Klik-dig-frem træning for første gang i tirsdags.

 

Det gik vist såååeeen okay.. jeg er dog vist lidt spasser-agtig til det klikker værk :stupid:

 

Nå men - igår var jo en lidt stresset dag for Bassil - først dyrlæge, hvor 5 kønne piger nulrede hans boller og derefter var han med på job. Han er jo dog reserveret overfor mennesker han ikke kender og var lidt små-hys-agtig i løbet af dagen. Gudskelov arbejder kæresten jo samme sted, så hunden kunne ligge på hans kontor - med døren lukket - og kun 3 personer. (jeg sidder i et åbent kontorlandskab med 12 mennesker)

Så jeg valgte at lade lektier være lektier igår, da han var pænt træt da vi kom hjem.

 

Her til aften ville jeg så lige tjekke om kræet kunne huske det der klikker halløj..

 

Vi har fået udleveret en lille foderkop, som vi skulle 'få' hunden til at dutte med snuden og et låg fra en marmelade-spand som skulle røres med poten(rne) med låget liggende på jorden.

 

og dælen-duseme om ikke hunden mette-vuns bare dalrede hen og duttede koppen med det samme (klik-godbid) og også satte poten lige på låget første gang jeg lagde det på gulvet..

 

Mor her er pææææænt stolt :mrgreen:

 

Dygtiiii' Bassil er vist lærenem! :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har Bassil og jeg (og Sookie-mor) været til Klik-dig-frem træning for første gang i tirsdags.

 

Det gik vist såååeeen okay.. jeg er dog vist lidt spasser-agtig til det klikker værk :stupid:

 

Nå men - igår var jo en lidt stresset dag for Bassil - først dyrlæge, hvor 5 kønne piger nulrede hans boller og derefter var han med på job. Han er jo dog reserveret overfor mennesker han ikke kender og var lidt små-hys-agtig i løbet af dagen. Gudskelov arbejder kæresten jo samme sted, så hunden kunne ligge på hans kontor - med døren lukket - og kun 3 personer. (jeg sidder i et åbent kontorlandskab med 12 mennesker)

Så jeg valgte at lade lektier være lektier igår, da han var pænt træt da vi kom hjem.

 

Her til aften ville jeg så lige tjekke om kræet kunne huske det der klikker halløj..

 

Vi har fået udleveret en lille foderkop, som vi skulle 'få' hunden til at dutte med snuden og et låg fra en marmelade-spand som skulle røres med poten(rne) med låget liggende på jorden.

 

og dælen-duseme om ikke hunden mette-vuns bare dalrede hen og duttede koppen med det samme (klik-godbid) og også satte poten lige på låget første gang jeg lagde det på gulvet..

 

Mor her er pææææænt stolt :mrgreen:

 

Hvor er I gode :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er I gode :klap:

 

Mange tak til jer begge :-D

 

Jeg ved så ikke om jeg har misforstået noget - eller måske bare ikke hørt efter i skolen :lol:..

 

Når nu han jo så har fattet pointen og den sidder, skal der jo så et ord på øvelserne.

 

Meeen.. skal ordet og klikket så køre samtidigt i et stykke tid - eller skal klikket skiftes ud med ordet?

 

Eller ordet i det øjeblik han dutter koppen - og derefter klik?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...