Hop til indhold

Jeg skal på kursus


Lonny
 Share

Recommended Posts

  • Svar 187
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

For mit eget vedkommende, så ryger Chivas bare i bilen hvis han ikke kan opføre sig ordenligt :slem:

 

Luna er desværre ikke biltrænet godt nok til at hun kan tilbringe længere tid derude, så jeg vil ikke kunne slappe af hvis hun skal være i bilen.

 

Til gengæld er hun burtrænet, og kan sagtens ligge i sit bur i et fredeligt hjørne.

 

Så mon ikke vi finder ud af det alle sammen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Luna er desværre ikke biltrænet godt nok til at hun kan tilbringe længere tid derude, så jeg vil ikke kunne slappe af hvis hun skal være i bilen.

 

Til gengæld er hun burtrænet, og kan sagtens ligge i sit bur i et fredeligt hjørne.

 

Så mon ikke vi finder ud af det alle sammen :-D

 

Der er Chivas så lige omvendt, han kan sagtens være i bilen, men slapper ikke så godt af i bur når vi er ude, han skulle jo nødigt gå glip af noget :mrgreen:

Han elsker dog sit bur her hjemme og sover tit i det om natten -når Cody altså ikke lige har stjålet det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Altså jeg har plads til alle de hunde, det skal være - men vi må jo lige se på, hvordan de fungerer sammen... alternativt må vi lave hold :mrgreen:

 

Hvis nu vi mødes ved 14 - tiden om lørdagen på banen i Sabro, så kan vi træne lidt sammen. Så kan vi tage ud og gå lidt sammen med de andre og så tage hjem til mig.

 

Jeg tror det mest praktiske er noget pizza agtigt, så vi ikke skal til at lave mad, når vi kommer hjem - så kan alle også få noget, de kan lide.

 

Det lyder super :5up:

 

Vil du ikke sende en pb med dit mobil nr.? Bare så jeg kunne sende en SMS hvis jeg af en eller grund skulle komme senere en kl. 8 som aftalt (jeg skal jo med det offentlige og DSB's slogan burde hedde "tog til tider" :roll:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig har Luna lige valgt at det er nu hun skal gå ind i unghunde perioden, så de sidste 3 dage har hun slet ikke gidet træne, det er fuldstændigt ligegyldigt hvad jeg disker op med af godbidder, hun går bare...

 

Er det ikke bare typisk når det er i næste weekend vi skal på kursus og skal lære en hel masse om træning, og så står jeg med en unghund der syntes træning er det mest ligegyldige hun nogensinde har hørt om...

 

Vi har lige forsøgt at træne lidt, jeg står med en tube med markrel guf og Luna præstere at skride efter 3. belønning, for at gå over og spise af hendes kedelige tørfoder, hvorefter hun finder et stykke legetøj og efterlader mig stående med en tube markel :damn:

 

Hvor jeg dog glæder mig til at vise alle jer andre hvor dygtige Luna og jeg er :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Super :klap:

 

Ind til videre er vi:

Splinten

Aussies

Lonny

Tweesa

Ekaterina

 

... Andre der er friske?

 

Jeg er frisk. Så absolut!

En aften med dejlige hunde og hundemennesker og en masse snak om klikkertræning og alt andet hunde- og ikke hunderelateret - hvem kan sige nej til det.

 

Hvis jeg må komme vil jeg meget gerne. Som i kan se har jeg to bernere (hanner), men hvis det ikke går er de glade for og vant til at ligge i bilen.

 

Lad mig høre om det er muligt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Selvfølgelig har Luna lige valgt at det er nu hun skal gå ind i unghunde perioden, så de sidste 3 dage har hun slet ikke gidet træne, det er fuldstændigt ligegyldigt hvad jeg disker op med af godbidder, hun går bare...

 

Er det ikke bare typisk når det er i næste weekend vi skal på kursus og skal lære en hel masse om træning, og så står jeg med en unghund der syntes træning er det mest ligegyldige hun nogensinde har hørt om...

 

Vi har lige forsøgt at træne lidt, jeg står med en tube med markrel guf og Luna præstere at skride efter 3. belønning, for at gå over og spise af hendes kedelige tørfoder, hvorefter hun finder et stykke legetøj og efterlader mig stående med en tube markel :damn:

 

Hvor jeg dog glæder mig til at vise alle jer andre hvor dygtige Luna og jeg er :lol:

 

Det skal sikkert nok gå Lonny.

 

Ronja er lidt det samme lige nu - en hormonfyldt teenagertøs, med hovedet fuld af fest og balade - og skole og læse lektier er bare ikke lige på hendes top 10 liste lige nu.

Så kan vi to sætte os ned som to husmødre over en kop the og snakke om/klage over vores uragerlige teenager tøser :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er frisk. Så absolut!

En aften med dejlige hunde og hundemennesker og en masse snak om klikkertræning og alt andet hunde- og ikke hunderelateret - hvem kan sige nej til det.

 

Hvis jeg må komme vil jeg meget gerne. Som i kan se har jeg to bernere (hanner), men hvis det ikke går er de glade for og vant til at ligge i bilen.

 

Lad mig høre om det er muligt :-D

 

Du kommer bare ;o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var super frisk på at komme til HF-kom-sammen - men havde glemt en tudsegammel aftale med min søster :megaked: Så må desværre melde afbud (snakkede med Splint og co. om det på chatten), PIV! :megaked::megaked::megaked:

 

Tror, at det er første gang, at jeg er irriteret og ærgelig over at jeg skal besøge min søster :cry:

 

Kan vi lave en ommer en anden gang? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal sikkert nok gå Lonny.

 

Ronja er lidt det samme lige nu - en hormonfyldt teenagertøs, med hovedet fuld af fest og balade - og skole og læse lektier er bare ikke lige på hendes top 10 liste lige nu.

Så kan vi to sætte os ned som to husmødre over en kop the og snakke om/klage over vores uragerlige teenager tøser :lol:

 

Det kan vi jo passende bruge den praktiske træning til, da vi jo alligevel ikke får 2 sekunders opmærksomhed fra vores teenage piger :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...