Ninkamus Besvaret April 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Så kom dagen endelig!!!! Første dag med Darko hunden der ellers bare er godt brugt med alle de nye indtryk Der er da self lige lidt billeder: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Årh hvor er han bare dejlig . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Skønne puppy! Tillykke med ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst crazywolf Besvaret April 21, 2011 Rapporter Share Besvaret April 21, 2011 Han er godt nok dejlig. Mangler ord Held og lykke med ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Tillykke med smuksakken! :hjerte: Han er totalt bedårende! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Hej, Nej hvor er han bare lækker:lun: - tillykke med ham. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Stort tillykke med ham og sikke gode vandbilleder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Nøøøj hvor er han nuser :lun: Stort tillykke med ham - elsker billedet hvor han springer på vandstrålen hihi :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst crthomsen Besvaret April 22, 2011 Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Hvor er han dejlig! Tillykke med ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 Tak alle sammen Han er bare super dejlig - sov fint i nat, og ligger nu og putter foran sofaen men det har også været en hård dag - først med have arbejde, og senere så skulle man jo lige holde styr på svigerforældres damphund - så ikke noget at sige til at man er godt brugt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret April 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 22, 2011 I bliver lige billede spamet disse dage!! Nurh hvor jeg elsker den lille dreng - og krammer og mysser ham lige så meget som jeg kan komme til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Nøøøj hvor har han høj cute-faktor :lun: Han ser da rigtig veltilpas ud i sine nye omgivelser :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret April 23, 2011 Rapporter Share Besvaret April 23, 2011 Jeg forstår bedre og bedre hvorfor jeg altid har elsket den race! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst laban Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 Hej schæferpige. Jeg er også bidt af en gal schæfer. Det passer ikke at schæfer ikke kan med andre hunde, jeg har haft min nu 2 år gamle han med i hundeskoven siden han var 12 uger og det går fint, selvfølgelig kan der være et par stykker (andre hanner) han ikke lige svinger med, men sådan er det jo også med os mennesker, vi svinger ikke lige godt med alle mennesker. Han har da også nogen legekammerater i nærheden af vores bopæl, som han leger rigtig godt med. Jeg har også en 13 år gammel pommeranianpige og så har jeg lige fået en 11 uger gammel schæfer/rottweilerblanding og de har det bare så godt sammen alle 3. Schæferen er jo en intelligent hund, så det er vigtigt du udfordrer ham med træning, søgearbejde og eventuelt små sjove tricks, så får du en mentalt sund, robust og glad hund, det ihvertfald min erfaring. Held og lykke med din kommende hvalp. mvh. Helle, Laban, Snoopy og Sui Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret April 25, 2011 Rapporter Share Besvaret April 25, 2011 ' :lun::lun::klap::klap::klap::hjerte::hjerte::hjerte: TILLYKKE Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Kan I holde til flere billeder - jeg viser i hvert fald gerne frem Knap så fotogen Det var noget bedre Han er bare super dejlig - og var alene hjemme i 20 min i dag - gud hvor havde jeg dårlig samvittighed, selv om vi lige hvade været ude og lege og han var ved at gå til ro. Han fik en flaske med lidt mad i som han straks gik i gang med - skyndte mig hjem igen og finder min hund snork boblende under bordet, kigger lige op på mig og smider sig igen - tror vidst ikke det var så traumatisk som jeg havde regnet med - havde nok forventet en hund der var glad for at se sin MOAR - men næ nej.. (men det nok godt nok i det lange løb) - vi fortsætter lige så stille disse dage med alene træning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Og nu et næsten stritøre :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 awww ja, se lige det øre hihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Årrr maaand, schæfer-hvalpe-øre der lever deres eget liv :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Hvor er han dog skøn - stort tillykke med ham! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Tillykke med ham . Hvor er han dog bare skøn :hjerte: Tænk sig at sådan en bette fis bliver til en stor stærk schæfer-mand engang :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Ihh hvor er det skønt ikke kun jeg falder i svimer over min dreng!! Jeg er så SMASK forelsket - og har overvejet om han skal pakkes ind i vat, jeg er SÅ bange for om han skulle komme til skade på noget.. Og løfer ham rundt (nope han har ingen ben, det kan i da nok se) og mysser ham konstant (mon kæresten bliver lidt jaluox)... lige nu ligger han her på sit tæppe foran sofaen :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst crazywolf Besvaret April 26, 2011 Rapporter Share Besvaret April 26, 2011 Der er ikke nået så dejligt som en schæfer baby, nyd ham hvert sekundt, de vokser så stærkt. så mange billeder - bløde uldtotter som små og pragtfulde som voksne. Skøn dreng at se på, han lyder til at være en rigtig charmetrold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret April 27, 2011 Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Han er bare så dejlig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 27, 2011 Du har ganske ret i han vokser hurtig - Alt for hurtig - Benene er jo allerede noget længere end da vi hentede ham. (selv min søster der så ham for to dage siden syntes han er vokset) 9 uger bliver den bette vaps i dag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts