Gæst kleo Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Slettet - så ikke, at det var en gammel tråd, tsk tsk Diiiiiina! Godmorgen:))))))) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Godmorgen:))))))) Og her havde jeg jeg lagt både sjæl og fodaftryk i indlægget - jaja, så kan jeg måske lære at åbne øjnene. :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Og her havde jeg jeg lagt både sjæl og fodaftryk i indlægget - jaja, så kan jeg måske lære at åbne øjnene. :stupid: Det var også et godt indlæg!!! Hehe nåede at læse det på min mail:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Og her havde jeg jeg lagt både sjæl og fodaftryk i indlægget - jaja, så kan jeg måske lære at åbne øjnene. :stupid: ja ja du kan bare det der:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret December 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2011 CBK: Darko må være omkring 1½ måned ældre - han er fra d. 23 og bliver derfor 10 mdr. her næste fredag. Han har altid set meget veludviklet ud - en dejlig tosset dreng!! Uhh Dina nu jeg helt nysgerrig på hvad du skrev Sidste træning på hvalpefortsætter holdet i dag - så skal vi op og lege med de store drenge, der er lidt der skal samles op på i ferien!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret December 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 17, 2011 Hov forresten Dina - nej jeg overvejer ikke Schæferhundeklubbens brugsprøver - det er pt ikke noget der tiltaler mig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret December 18, 2011 Rapporter Share Besvaret December 18, 2011 Nøøj han er en dejlig dreng :lun: Hvad vejer han nu? Flere billeder tak hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret December 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 19, 2011 Sidst han var ved dyrlægen var han på 35 kg - det var efter et par uger med dårlig mave, og det er ved at være en måneds tid siden.. Så han er blevet godt stor Det er desværre ret mørkt når jeg kommer hjem - og sneen har ikke indfundet sig, så det bliver desvlrre ikke til så mange billeder i tiden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret December 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 25, 2011 Et godt vejr i går og en julegå tur på marken med hund og kamera gav "lidt" billeder - og der var nogle som sukkede efter at se lidt mere af ham chamøren Så her kommer de: Darko juleaftensdag 10 mdr og 1 dag gammel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret December 25, 2011 Rapporter Share Besvaret December 25, 2011 Han er bare flot - simpelthen så lækker :hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret December 25, 2011 Rapporter Share Besvaret December 25, 2011 Ja helt vildt flot Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Januar 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2012 Totalt kær er han - super gode billeder :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Januar 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2012 Han er virkelig smuk smuk! Og han ser så voksen ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Januar 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 3, 2012 :hjerte::hjerte::hjerte: Schæfer opmærksomhed fart og den styrende hale, kan ikke stå for den slags! Drømmehund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Januar 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2012 Pt er Darko med vokseværk og skal holdes i ro - prøv lige at fortæl en lømmel på 38 kg og 11 mdr at man ikke må bevæge sig!!! Nå men ellers har jeg været i gang med noget nyt hjemmeside om Darkodrengen. Den står ikke helt færdig endnu, men I kan godt få lov at smuge titte: darko.ninkamus.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Januar 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2012 sikke en smuk hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Januar 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2012 Den første sne.. ...i mere end en forstand. Det er nemlig Darkos første rigtig sne - og han er en rigtig sne hund!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Januar 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2012 Kæææft, han er skøn!!! Og så smuk! Lotte, jeg synes du skal oprette en ny tråd med dit vidunder. Der var noget fnidder i starten af denne tråd, og det behøver ingen at blive mindet om. Det ville være dejligt bare at kunne gå ind og se helt fantastiske billeder af ham og læse om hvor meget glæde I har af hinanden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jonas Besvaret Januar 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2012 Hvad er det der gør at folk siger at en schæferhund ikke er et godt valg for dig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Januar 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2012 Jonas - tjek lige en ekstra gang. Tråden er nu blevet til hundens dagbog:-) Og Ninkamus, hvor er han da bare lækker:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jonas Besvaret Januar 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 28, 2012 Jonas - tjek lige en ekstra gang. Tråden er nu blevet til hundens dagbog:-) Og Ninkamus, hvor er han da bare lækker:hjerte: Ups! Det havde jeg slet ikke set. Troede kun der var én side. Hold kæft en dejlig hund :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Januar 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2012 Ja tråden er blevet godt lang Måske det er på tide han får sin egen tråd istedet, det er bare sådan en sjov kontrast og jeg har et par gange læst hele tråden ignnem, det er nu ganske sjovt. Jeg takker for de fine ord om min dejlige hunde der lige nu efter en dag mere i nyfalden sne er fået total kold på stuegulvet foran sofa <3 <3 <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Maj 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2012 Vi har nu haft Darko i over et år - en super duper dejlig hundebasse :hjerte: Vi har lige fået svar på HD og AD billederne HD: A AD: 0 Så det var bare rigtig skønt! Yderligere har han fået taget billeder af skulder, ryg, hjerte og lunger. Det eneste der er at sætte på ham på den post er at han er en smule skæv mellem et par rygsøjler, så en kiopraktor er en god idé et par gange om året, da det med årene måske og muligvis kan give lidt gigt. Lidt billeder for en månedstid siden Billede fra denne uge fanget med telefonen en dag Darko syntes det blev lige varmt nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2012 Han er altså bare smuk... Har sgu et svagt punkt for sådan en schæferbasse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Maj 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 25, 2012 Lækker, lækker dreng! Og tillykke med røngten resultaterne, det er man jo altid hammer nervøs over. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts