Gryn Skrevet Januar 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2010 Har I nogle gode råd til hvordan jeg får nogle gode billeder af månen? den er ekstra stor her i weekenden så vil da forsøge med lidt billeder. har stativ, men hvilken blænde, ISO m.m. skal der mon til? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Vil jeg også gerne vide, så jeg kigger lige med De her er vidst mere held end forstand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Januar 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 Vil jeg også gerne vide, så jeg kigger lige med det skal du da være velkommen til :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Januar 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2010 har stativ, men hvilken blænde, ISO m.m. skal der mon til? http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/12524-delvis-maneformorkelse.html#post310453 Der står lidt om hvordan det er taget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts