PinPoynter Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Som nævnt, mødtes jeg med en pige fra mit arbejde i dag, og hendes 5 hunde. Det var frostklart og høj sol, smukt vejr til en gåtur! Først blev der delt godbider ud :banan: og hundene fik lov at hilse skøn mops, Gus. Vi gik i næsten 3 timer! Det gik nwmlig ikke så stærkt, for Squish den lille bulldog kan ikke gå ret hurtigt.. :hjerte: Vi mødte andre hunde. Charlie blev forelsket i denne pointer tæve, uuuh han flirtede til den helt store guldmedalje :banan: ! Den sorte hvalp i forgrunden tilhørte de samme mennesker, og de havde også en lille springer, så der var pludselig 10 hunde samlet på et sted, helt uden problemer. Indy og Ralph næsten hjemme igen Det var dejligt at se Charles med de små. Han var rolig og slet ikke fræk eller voldsom overfor dem 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Dejlige billeder, sikke en hyggelig tur:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Det lyder godt nok som en dejlig tur Jeg syntes at det er snyd at I bor så langt væk, for jeg kunne søreme godt tænke mg at komme med på en af jeres ture, de lyder altid så hyggelige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Dejlige billeder Der er bare for få af Indy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Det lyder godt nok som en dejlig tur Jeg syntes at det er snyd at I bor så langt væk, for jeg kunne søreme godt tænke mg at komme med på en af jeres ture, de lyder altid så hyggelige vi ville også gerne have Luna som gåtur-veninde :hjerte: ... det må vente til vi engang kommer hjem :5up: Dejlige billeder Der er bare for få af Indy men du har jo heller ikke ligefrem sendt masser af lakridser for nyligt, vel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 men du har jo heller ikke ligefrem sendt masser af lakridser for nyligt, vel? Jamen altså det er jo fordi jeg kun har fundet den der salt og blandet, jeg tror at larverne er gået i vinterhi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Nå ja, og så havde jeg fundet nogle Piratos på tilbud, men dem kom jeg selv til at spise Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Sikke en imponerende forsamling Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Nå ja, og så havde jeg fundet nogle Piratos på tilbud, men dem kom jeg selv til at spise :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 :lol: Det ka' man altså ik' gøre for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Hallo, mit tastatur ville ikke lige lade mig skrive noget! men nu kan jeg igen Ville bare sige at jeg faktisk har en pose piratos tilbage fra julen (fra min mor). Det går ikke så stærkt med at spise dem som de andre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Hallo, mit tastatur ville ikke lige lade mig skrive noget! men nu kan jeg igen Ville bare sige at jeg faktisk har en pose piratos tilbage fra julen (fra min mor). Det går ikke så stærkt med at spise dem som de andre! Årh, det var godt, så behøver jeg ikke at have dårlig samvittighed over det Så fortsætter jeg bare jagten på larver Hvis de nu har gravet sig alt for langt ned i mulden, er der så noget andet som er næsten lige så godt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Du kan jo prøve dig frem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Januar 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2010 Du kan jo prøve dig frem Hæ, der var du smart Men så er du også selv ude om det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Nøøøøj hvor har de da vist hygget sig:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts