Gæst Renésj Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Gennem den sidste uge har Fie haft flere savleture end hun før har haft. Tidligere har hun haft enkelte ture, måske en hvert ½ år, men her på det sidste har der været rigtig mange af dem. Hun spiser ikke sne, men leger selvfølgelig med pinde osv, der kan være sne på. Derudover kan hun pludselig ligge på sengen og begynde at hoste, hun hoster måske en eller 2 gange om dagen, tør hoste. Hun har haft kennelhoste mange gange, så den kender jeg, og der er ingen hoste når hun anstrenger sig, som der er ved kennelhoste, det går heller ikke over i opkastninger. Er det bare vinteren der driller hende pt. ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Jeg synes det lyder som et besøg til dyrlægen. Savlen kan være harmløst, men kan også væres smerterelateret som f.eks. ifm. halsbetændelse, en tand der smerter, et fremmedlegeme i svælg/mund og andet Har du taget hendes temperatur? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Nej har ikke taget hendes temp. Hov kan se jeg skrev indenfor den sidste uge, det skulle være den sidste måned ! Hun savler ikke hver dag og jeg kan ikke finde et mønster i det. Men hun savler så meget at dyne er gennemblødt, plejer at give hende en kvalmestillende når det står på og så går der et par timer, så er det overstået. Men kan da lige gå forbi og høre hvad vet. sygeplejersken siger til det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Vi gik lige forbi og i første omgang, skal hun lige tjekkes for hjerte/lungeorm. Viser de ikke noget, tager vi den derfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Øv da, ikke igen med det savleri:cry: Jeg håber godt nok ikke det er hjerte-lungeorm. Og hvis det er, at de er så svage at en dosis medicin er nok til at gøre kål på dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Øv da, ikke igen med det savleri:cry: Jeg håber godt nok ikke det er hjerte-lungeorm. Og hvis det er, at de er så svage at en dosis medicin er nok til at gøre kål på dem Hun har jo haft de ture tidligere, bare ikke i dette omfang. Danny tjekkede hende lige hurtigt i munden og kunne ikke se noget, andet end hun var meget våd. Nu må vi lige afvente, søster´s hund kommer jo imorgen, så håber det ikke har nogen indvirkning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Hun har jo haft de ture tidligere, bare ikke i dette omfang. Danny tjekkede hende lige hurtigt i munden og kunne ikke se noget, andet end hun var meget våd. Nu må vi lige afvente, søster´s hund kommer jo imorgen, så håber det ikke har nogen indvirkning Ja jeg kan godt huske de ture.. Men det virker intensiveret nu, hvis det er flere gange indenfor en måned. Hun er et mysterie, hende Fie:-) Nej, det håber jeg heller ikke. Men mon dog.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Hun savler stadig......på trods af hun har fået dobbelt dosis kvalmestillende af hvad hun plejer ( med dyrlægens godkendelse) Hun har hostet en enkelt gang her til aften, mens hun lå ned. Umiddelbart virker hun frisk nok på turene udenfor. Hendes temp. var 37,9 til aften Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Det er sguda mystisk:hmm::hmm: Og ingen tomater eller fisk de sidste dage? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Det er sguda mystisk:hmm::hmm: Og ingen tomater eller fisk de sidste dage? Ikke af hvad jeg lige husker. Men det har hun fået en del af siden sidst og der har ikke været problemer. Kunne jeg bare hitte ud af hvad der tricker det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Ikke af hvad jeg lige husker. Men det har hun fået en del af siden sidst og der har ikke været problemer. Kunne jeg bare hitte ud af hvad der tricker det Ja det er jo det, der er så træls.. Fordi logisk set kunne man godt tænke at der var noget, der irriterede.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Hvordan kan det være du giver hende kvalmestillende? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Savlen kan være på grund af kvalme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2010 Ok, er det da noget hun har? Altså, fejler hun noget som jeg ikke lige har fanget..? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Februar 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2010 Ok, er det da noget hun har? Altså, fejler hun noget som jeg ikke lige har fanget..? Fie har en sart mave og derfor har jeg kvalmestillende piller liggende hjemme til hende. Hn har desværre fejlet mange ting og har efterhånden et mini apotek hjemme :hmm: Hun sover stadig, men ser umiddelbart ud til hun er stoppet med at savle pt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2010 Fie har en sart mave og derfor har jeg kvalmestillende piller liggende hjemme til hende. Hn har desværre fejlet mange ting og har efterhånden et mini apotek hjemme :hmm: Hun sover stadig, men ser umiddelbart ud til hun er stoppet med at savle pt. Okay, så forstår jeg Håber da de finder ud af noget.. Sagde de hvornår du fik svar på orme prøverne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Februar 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2010 Skal først lige have samlet 4 dage sammen, så det bliver nok ikke før fredag/lørdag, regner med at aflevere torsdag, inden jeg kører på job Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2010 Det lyder godt, at hun er stoppet med at savle for nu:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2010 Har ikke set om du har oprettet en ny tråd, men fik du svar på prøverne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Marts 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2010 Prøverne var negative...heldigvis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts