Hop til indhold

Er jeres hund til koldt eller varmt?

Aslan
 Share

Min er til  

37 stemmer

1. 1. Min er til

• Varme
      14
    • kulde
      18
    • ved ikke
      5

Recommended Posts

Jeg mangler en "både og" knap :-D

Da Misja var yngre var det så let, hun var KULDE-hund både ude og inde.

Nu er hun både og, hun elsker vejret som det er lige nu med meter høj sne og frost-frost-og mere frost :vuf:

Men hun er også begyndt at kunne lide at putte under min dyne så længe, at det er mig der får det for varmt :rolleyes:

Når dynen bliver for varm selv for hende, lægger hun sig om på siden så kroppen fra hovede til hale er dækket mens snude og poter stikker ud. Sådan kan hun tilgengæld også ligge en hel nat igennem :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mangler en ''begge dele''. :-D

Smilla elsker at putte under dyne/ tæppe, men så skal hun hele tiden op ad den kolde væg og køle af. Eller ned på gulvet.

Hun elsker også sne, men til hundetræning (hvor man står meget stille) behøver hun dækken. Hun kan slet ikke koncentrere sig ellers og vil bare op i bilen- hjeeeeem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Elvis er vist lidt af hvert eller hverken eller :hmm:Ligesom CSDumle skrev om Nova (hmmm, mon det ligger til racen) er dæk udenfor umuligt ligenu. Sit kan dog bedre gå. Og han ligger gerne lige foran brændeovnen.

Men han ligger sjældent under dynen. Det er altid ovenpå dynen, og om natten forlader han indimellem sengen for at lægge sig i sin kurv. Men om det er fordi, der er for varmt i sengen, ved jeg ikke.

Så alt i alt er han nok mere varmehund end kuldehund, men ikke helt entydigt alligevel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Møffe er helt klart mest en kuldehund, no doubt! Til min store fortrydelse!

Det eneste tidspunkt, hvor han "søger" varme, er om natten, når vi går i seng. Så skal han op og putte med moar :lun: Og det varer heldigvis længere og længere :mrgreen: Så nu falder jeg rent faktisk i søvn med ham i sengen nogle gange :hjerte:

Heldigvis er det ikke så slemt, at jeg har problemer med at kalde ham indenfor - men det sker, at han beder om at komme ud engang i mellem, så han kan hvile sig lidt i den kølige sne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal man mon overveje at forklare ens hund at det ikke er flinkt at skubbe sovende ejere ned af madressen - bare for at monstrummet selv kan fp varme tæppet :hmm::hmm:

:lol:

Kærsten forsøger at smide Mio ned når han fylder for meget, men så kigger Mio på mig med sine dejlige hundeøjne :hjerte:, og så overtaler jeg kæresten til at lade ham blive i sengen :engel:

Vovse har mig i sin hule hånd (pote) og alliegvel er kærsten den "bedste"! :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites