JeanetteH Besvaret Februar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2010 Det går dælme da godt fremad:-D Jeg er slet ikke i tvivl om at du nok skal få den frygt vendt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2010 Det går dælme da godt fremad:-D Jeg er slet ikke i tvivl om at du nok skal få den frygt vendt:-D Tak, det håber jeg også :5up: Jeg blev simpelthen så glad i dag, jeg havde slet ikke forventet at hun ville komme op bordet allerede i dag :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Galle Besvaret Februar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2010 Dygtig!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Februar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2010 Hun er da sej den lille tøsepige:lun::5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Februar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2010 Så har vi været oppe hos dyrlægen til endnu en "træningssession", og det gik over al forventning Jeg bliver vist nød til at gentage mig selv her Bare man dog selv havde sådan et overskud Super godt gået :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2010 Jeg bliver vist nød til at gentage mig selv her Tak, hvor er du sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts