Hop til indhold

Så er der købt godbidder til det næste år


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige købt stort ind af godbidder til Luna fordi jeg syntes det var billigt, men nu må jeg jo hellere høre om jeg har snydt mig selv, og om jeg kunne have fået det billigere andre steder?

 

5 kilo levergodbidder DKK 485,-

5 kilo tørret Kallun DKK 336,-

5 kilo tørret oksekød DKK 549,-

 

Jeg har købt det her Mosegaardens.dk Tørrede produkter fra okse

Link til indlæg
Del på andre sites

1 kg lever koster vel 30-50 kr i supermarkedet?

mener et kalkun bryst på 900 koster omkring 50-60 kr i netto.

Oksekød kan da også fås billigere.

 

men så skal du jo også selv lave noget :hmm:

 

Har du tjek på holdbarheden efter posen er åben?

 

Jeg har lige forsøgt at lave levergodbidder selv, men jeg må vist bare erkende at frøkenen ikke syntes de smager ligeså godt som dem man kan købe...

 

Og hvad angår Kallunen, så har Ekaterine svaret dig :blink:

 

Det er alt sammen tørret, og jeg har sådan nogle foderspande jeg kan putte det ned i, så mon ikke det kan holde sig?

 

ps. du skal også huske at vægten i supermarkedet er inklusiv vand, som der jo ikke er i de tørrede produkter

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige købt stort ind af godbidder til Luna fordi jeg syntes det var billigt, men nu må jeg jo hellere høre om jeg har snydt mig selv, og om jeg kunne have fået det billigere andre steder?

 

5 kilo levergodbidder DKK 485,-

5 kilo tørret Kallun DKK 336,-

5 kilo tørret oksekød DKK 549,-

 

Jeg har købt det her Mosegaardens.dk Tørrede produkter fra okse

 

skal vi svare nu? :lol:

 

Billigere end olivers lever hapser

4 x 200 gr OLIVER'S LIVER BITES Så er den her! OLIVER'S LIVER BITES er godbidden til alle hunde med allergi, eller når du bare ønsker at bruge en rigtig lækker godbid. Pris: kr. 115,00

 

Ser ganske fint ud, har selv købt hapser derfra før selv og syntes de virkede billige også.

 

men det her er også ok

idp101.gif

10 kg OLIVER'S TRAINING BITES Leveres nu i en prismæssig mere fordelagtig kasse med 10 kg bestående af 2 x 5 kg OLIVER'S TRAINING BITES.

Pris: kr. 329,00

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gjorde selv det at jeg tjekkede med Olivers for at være sikker på ikke at dumme mig fuldstændig, og det er billigere, men derfor kunne det jo godt være at det kan fås endnu billigere andre steder?

 

Og så sætter jeg lige mit ps. ind i dette indlæg, da du vist nåede at læse det andet før jeg redigerede :-D

 

ps. du skal også huske at vægten i supermarkedet er inklusiv vand, som der jo ikke er i de tørrede produkter

Link til indlæg
Del på andre sites

s

10 kg OLIVER'S TRAINING BITES Leveres nu i en prismæssig mere fordelagtig kasse med 10 kg bestående af 2 x 5 kg OLIVER'S TRAINING BITES.

Pris: kr. 329,00

 

500 gr OLIVER'S TRAINING BITES:

Ingredienser:

Kornsorter, kød og kødbiprodukter, sukker, mineraler

 

:confused:

 

Lonny, jeg synes det ser ret billigt ud! Tror endda også jeg vil købe de der tørrede kallun.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige købt stort ind af godbidder til Luna fordi jeg syntes det var billigt, men nu må jeg jo hellere høre om jeg har snydt mig selv, og om jeg kunne have fået det billigere andre steder?

 

5 kilo levergodbidder DKK 485,-

5 kilo tørret Kallun DKK 336,-

5 kilo tørret oksekød DKK 549,-

 

Jeg har købt det her Mosegaardens.dk Tørrede produkter fra okse

 

Du forventer vel ikke sådan helt seriøst, at den sølle portion skal holde i et helt år vel :hmm::genert: Hvis så, er Jacki vist liiiiiiidt mere forkælet, end jeg gik og troede :engel: jeg mener, 15 kg guffer på et år ér da ikke ret meget :???:

 

Angående priserne er de vist ok, selvom noget godt kunne findes billigere ;-) men så er der jo fragten uns alles ......... :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du forventer vel ikke sådan helt seriøst, at den sølle portion skal holde i et helt år vel :hmm::genert: Hvis så, er Jacki vist liiiiiiidt mere forkælet, end jeg gik og troede :engel: jeg mener, 15 kg guffer på et år ér da ikke ret meget :???:

 

Angående priserne er de vist ok, selvom noget godt kunne findes billigere ;-) men så er der jo fragten uns alles ......... :???:

 

Ok, et år er måske lidt overvurderet, men jeg har trods alt næsten købt hendes vægt i godbidder :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville nok smide det tørrede kallun og okse i fryseren, så holder det sig længere, og tager kun få minutter at tø op:-D

 

Om det er billigt? Hmm aner det ikke, jeg køber ikke små guffer:mrgreen: Eller jow, jeg har ViVet'er og så har jeg mange tørrede ting, men det er store ting som okse/kalve ører, kallunstænger osv.. Og det er købt hos min madpusher og ikke i så store mængder:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville nok smide det tørrede kallun og okse i fryseren, så holder det sig længere, og tager kun få minutter at tø op:-D

 

Om det er billigt? Hmm aner det ikke, jeg køber ikke små guffer:mrgreen: Eller jow, jeg har ViVet'er og så har jeg mange tørrede ting, men det er store ting som okse/kalve ører, kallunstænger osv.. Og det er købt hos min madpusher og ikke i så store mængder:lol:

 

Det bliver ikke smattet, kallunen? Tænkte faktisk også lige over, om man kunne fryse det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er godbidderne ankommet :banan:

 

Heldigvis er de holdbar til januar 2011, så mon ikke Luna når at spise dem inden udløbsdatoen :blink:

 

Men er I klar over hvor meget 5 kilo tørret Kallun stinker, især når man er spærret inde i en bil sammen med dem :badr:

 

Kan ikke være værre end 10 kg frisk kallun:lol: Hvilket jeg iøvrigt ikke synes er slemt.. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan ikke være værre end 10 kg frisk kallun:lol: Hvilket jeg iøvrigt ikke synes er slemt.. :-)

 

Jeg syntes det var slemt, men der var også gået hul på posen, så det kan være det var derfor.

 

Da vi kom på arbejde (Luna og jeg) der var kassen allerede kommet, og hun styrede direkte hen til den, så hun kunne ihvertfald godt lugte at det var til hende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...