Lonny Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Jeg har lige købt stort ind af godbidder til Luna fordi jeg syntes det var billigt, men nu må jeg jo hellere høre om jeg har snydt mig selv, og om jeg kunne have fået det billigere andre steder? 5 kilo levergodbidder DKK 485,- 5 kilo tørret Kallun DKK 336,- 5 kilo tørret oksekød DKK 549,- Jeg har købt det her Mosegaardens.dk Tørrede produkter fra okse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 1 kg lever koster vel 30-50 kr i supermarkedet? mener et kalkun bryst på 900 koster omkring 50-60 kr i netto. Oksekød kan da også fås billigere. men så skal du jo også selv lave noget :hmm: Har du tjek på holdbarheden efter posen er åben? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 guanomo skrev: mener et kalkun bryst på 900 koster omkring 50-60 kr i netto. åben? Der er tale om kallun ikke kalkun *fnis* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 Ekaterina skrev: Der er tale om kallun ikke kalkun *fnis* :vedikke: har du ikke noget arbejde du skal passe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 guanomo skrev: :vedikke: har du ikke noget arbejde du skal passe Næ - jeg strejker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 Ekaterina skrev: Næ - jeg strejker så gå ud og rul dig i sneen tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 guanomo skrev: 1 kg lever koster vel 30-50 kr i supermarkedet?mener et kalkun bryst på 900 koster omkring 50-60 kr i netto. Oksekød kan da også fås billigere. men så skal du jo også selv lave noget :hmm: Har du tjek på holdbarheden efter posen er åben? Jeg har lige forsøgt at lave levergodbidder selv, men jeg må vist bare erkende at frøkenen ikke syntes de smager ligeså godt som dem man kan købe... Og hvad angår Kallunen, så har Ekaterine svaret dig :blink: Det er alt sammen tørret, og jeg har sådan nogle foderspande jeg kan putte det ned i, så mon ikke det kan holde sig? ps. du skal også huske at vægten i supermarkedet er inklusiv vand, som der jo ikke er i de tørrede produkter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 Lonny skrev: Jeg har lige købt stort ind af godbidder til Luna fordi jeg syntes det var billigt, men nu må jeg jo hellere høre om jeg har snydt mig selv, og om jeg kunne have fået det billigere andre steder? 5 kilo levergodbidder DKK 485,- 5 kilo tørret Kallun DKK 336,- 5 kilo tørret oksekød DKK 549,- Jeg har købt det her Mosegaardens.dk Tørrede produkter fra okse skal vi svare nu? Billigere end olivers lever hapser 4 x 200 gr OLIVER'S LIVER BITES Så er den her! OLIVER'S LIVER BITES er godbidden til alle hunde med allergi, eller når du bare ønsker at bruge en rigtig lækker godbid. Pris: kr. 115,00 Ser ganske fint ud, har selv købt hapser derfra før selv og syntes de virkede billige også. men det her er også ok 10 kg OLIVER'S TRAINING BITES Leveres nu i en prismæssig mere fordelagtig kasse med 10 kg bestående af 2 x 5 kg OLIVER'S TRAINING BITES. Pris: kr. 329,00 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 Jeg gjorde selv det at jeg tjekkede med Olivers for at være sikker på ikke at dumme mig fuldstændig, og det er billigere, men derfor kunne det jo godt være at det kan fås endnu billigere andre steder? Og så sætter jeg lige mit ps. ind i dette indlæg, da du vist nåede at læse det andet før jeg redigerede ps. du skal også huske at vægten i supermarkedet er inklusiv vand, som der jo ikke er i de tørrede produkter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Februar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 guanomo skrev: så gå ud og rul dig i sneen tak! Nej tak! Så kan jeg jo ikke sidde og sende IT manden blikKET i håb om at han fixer vores server hurtigere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 guanomo skrev: s 10 kg OLIVER'S TRAINING BITES Leveres nu i en prismæssig mere fordelagtig kasse med 10 kg bestående af 2 x 5 kg OLIVER'S TRAINING BITES. Pris: kr. 329,00 500 gr OLIVER'S TRAINING BITES: Ingredienser: Kornsorter, kød og kødbiprodukter, sukker, mineraler Lonny, jeg synes det ser ret billigt ud! Tror endda også jeg vil købe de der tørrede kallun. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Februar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 Husk lige at mange produkter har begrænset holdbarhed. Hvilket bør oplyses på poserne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 Lonny skrev: Jeg har lige købt stort ind af godbidder til Luna fordi jeg syntes det var billigt, men nu må jeg jo hellere høre om jeg har snydt mig selv, og om jeg kunne have fået det billigere andre steder? 5 kilo levergodbidder DKK 485,- 5 kilo tørret Kallun DKK 336,- 5 kilo tørret oksekød DKK 549,- Jeg har købt det her Mosegaardens.dk Tørrede produkter fra okse Du forventer vel ikke sådan helt seriøst, at den sølle portion skal holde i et helt år vel :hmm: Hvis så, er Jacki vist liiiiiiidt mere forkælet, end jeg gik og troede jeg mener, 15 kg guffer på et år ér da ikke ret meget Angående priserne er de vist ok, selvom noget godt kunne findes billigere men så er der jo fragten uns alles ......... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 a9 skrev: Du forventer vel ikke sådan helt seriøst, at den sølle portion skal holde i et helt år vel :hmm: Hvis så, er Jacki vist liiiiiiidt mere forkælet, end jeg gik og troede jeg mener, 15 kg guffer på et år ér da ikke ret meget Angående priserne er de vist ok, selvom noget godt kunne findes billigere men så er der jo fragten uns alles ......... Ok, et år er måske lidt overvurderet, men jeg har trods alt næsten købt hendes vægt i godbidder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 Buddha skrev: 500 gr OLIVER'S TRAINING BITES: Ingredienser: Kornsorter, kød og kødbiprodukter, sukker, mineraler Lonny, jeg synes det ser ret billigt ud! Tror endda også jeg vil købe de der tørrede kallun. Psst: kallun ville jeg købe hos avifauna.dk eller zooplus.de Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 Jeg ville nok smide det tørrede kallun og okse i fryseren, så holder det sig længere, og tager kun få minutter at tø op:-D Om det er billigt? Hmm aner det ikke, jeg køber ikke små guffer:mrgreen: Eller jow, jeg har ViVet'er og så har jeg mange tørrede ting, men det er store ting som okse/kalve ører, kallunstænger osv.. Og det er købt hos min madpusher og ikke i så store mængder:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 JeanetteH skrev: Jeg ville nok smide det tørrede kallun og okse i fryseren, så holder det sig længere, og tager kun få minutter at tø op Det vidste jeg slet ikke at man kunne, men tak for rådet, det vil jeg da helt sikkert gøre :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 Jow jow, vi har masser af kalveører, tørrede kalkunhalse, tørrede hjortehud, kallun, leverguffer osv liggende i fryseren:lol: I går fik hun et frossent kalveøre. Det tog hende ikke længere tid end havde det været taget fra skabet:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 JeanetteH skrev: Jeg ville nok smide det tørrede kallun og okse i fryseren, så holder det sig længere, og tager kun få minutter at tø op:-D Om det er billigt? Hmm aner det ikke, jeg køber ikke små guffer:mrgreen: Eller jow, jeg har ViVet'er og så har jeg mange tørrede ting, men det er store ting som okse/kalve ører, kallunstænger osv.. Og det er købt hos min madpusher og ikke i så store mængder:lol: Det bliver ikke smattet, kallunen? Tænkte faktisk også lige over, om man kunne fryse det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 Buddha skrev: Det bliver ikke smattet, kallunen? Tænkte faktisk også lige over, om man kunne fryse det. lynfrysning Air Liquide Denmark > Køling og frysning af fødevarer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 guanomo skrev: lynfrysningAir Liquide Denmark > Køling og frysning af fødevarer Hehe så er kallunen jo pludselig ikke så billig mere Hvad siger du til at der er sukker i træningsgodbidderne hos Olivers? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2010 Buddha skrev: Det bliver ikke smattet, kallunen? Tænkte faktisk også lige over, om man kunne fryse det. Nope, Luna's er lige så faste i det, som i "almindelig" tilstand:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2010 Så er godbidderne ankommet :banan: Heldigvis er de holdbar til januar 2011, så mon ikke Luna når at spise dem inden udløbsdatoen :blink: Men er I klar over hvor meget 5 kilo tørret Kallun stinker, især når man er spærret inde i en bil sammen med dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2010 Lonny skrev: Så er godbidderne ankommet :banan: Heldigvis er de holdbar til januar 2011, så mon ikke Luna når at spise dem inden udløbsdatoen :blink: Men er I klar over hvor meget 5 kilo tørret Kallun stinker, især når man er spærret inde i en bil sammen med dem Kan ikke være værre end 10 kg frisk kallun:lol: Hvilket jeg iøvrigt ikke synes er slemt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2010 JeanetteH skrev: Kan ikke være værre end 10 kg frisk kallun:lol: Hvilket jeg iøvrigt ikke synes er slemt.. Jeg syntes det var slemt, men der var også gået hul på posen, så det kan være det var derfor. Da vi kom på arbejde (Luna og jeg) der var kassen allerede kommet, og hun styrede direkte hen til den, så hun kunne ihvertfald godt lugte at det var til hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts