Gæst Rasmus81 Skrevet Februar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2010 Jeg kunne ikke lige finde et bedre underforum, så nu kommer den her. Vores 4-årige kastrerede hankat blev skræmt af et kanonslag i går aftes og stak af. Han er 100% indekat, og kan på ingen måde begå sig i trafikken, så vi er selvfølgelig meget nervøse for ham. Normalt er han meget menneskeglad, men han er nok godt og grundigt skræmt derude, så det er ikke sikkert han er sådan at indfange. Hvis du skulle være fra skive, og støder på vores Victor i midtbyen, eller ovenikøbet får ham indfanget, så vil vi meget gerne høre fra dig. Rasmus og Jette tlf: 61704497 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2010 Åh, jeg håber virkelig at I finder ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2010 Øv altså Vi holder øje når vi kører på træningspladsen. Må jeg hugge billedet og ligge på facebook? Har en del venner der er fra Skive. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rasmus81 Besvaret Februar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2010 Øv altså Vi holder øje når vi kører på træningspladsen. Må jeg hugge billedet og ligge på facebook? Har en del venner der er fra Skive. Ja det må du meget gerne Jeg har også efterlyst ham derinde, men rigtig mange af mine venner er flyttet fra byen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2010 Ja det må du meget gerne Jeg har også efterlyst ham derinde, men rigtig mange af mine venner er flyttet fra byen. Gør jeg så... Jo flere der kigger jo større er sandsynligheden jo for han bliver fundet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rasmus81 Besvaret Februar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2010 Så er victor hjemme igen, han sad uhjælpeligt fast oppe i et højt træ her på vejen. Han har det godt. Jeg var ude med Eddie i haven, og så har Victor hørt os...han brægede højlydt, og til sidst fik jeg sporet mig ind på hvor det kom fra...så ellers op på en stige og hente ham ned igen. Nu skovler han foder i sig inde i stuen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Februar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2010 Så er victor hjemme igen, han sad uhjælpeligt fast oppe i et højt træ her på vejen. Han har det godt. Jeg var ude med Eddie i haven, og så har Victor hørt os...han brægede højlydt, og til sidst fik jeg sporet mig ind på hvor det kom fra...så ellers op på en stige og hente ham ned igen. Nu skovler han foder i sig inde i stuen Hvor dejligt :5up: Godt at han er hjemme igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2010 Hvor er det godt at høre :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Februar 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2010 Så er victor hjemme igen, han sad uhjælpeligt fast oppe i et højt træ her på vejen. Han har det godt. Jeg var ude med Eddie i haven, og så har Victor hørt os...han brægede højlydt, og til sidst fik jeg sporet mig ind på hvor det kom fra...så ellers op på en stige og hente ham ned igen. Nu skovler han foder i sig inde i stuen Det var godt han blev fundet i god behold :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts