Hop til indhold

Kan jeg det?


Gæst Galle
 Share

Recommended Posts

Jeg synes at frolic'er ser anderledes ud i England...altså de er stadig runde og med hul i :mrgreen: men de er ikke røde som jeg mindes de er Danmark, men brune og der kommer ingen rød afføring.

 

Så jeg sværger igen til Frolic hehe, 1½ kg godbider for £3 og så som en sagde der er hele 4 godbider i 1 altså når de er klemt over i en kvart :-D

Og så vil Beauty gøre næsten hvad som helst for dem :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har lige fået mine 4 prøveposer fra Olivers i dag. Elvis var i hvert tilfælde ikke i tvivl om, at indholdet i den pakke, var til ham - han var helt vild :ivrig:Jeg har brugt lidt af lamme-varianten som godbidder i aften, og han plejer ellers ikke at gide have tørfoder som godbid, men det var ikke noget problem med disse :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

Når jeg træner og der RIGTIG skal være opmærksomhed hos Jason så bruger jeg Fit+fun stripes - de er bløde, stiiiiiinker af namnam for hunden og kan brækkes over i 1 mio stykker (mindst) og jason vil som sagt gå på tungen for dem :slem: Skal han rundere så bruges der Makrelguf på tube (det er så også ENESTE gang han får det, så det er eeeekstra godt + når det er i tube kan han ikke lugte om figuranten har guffer eller ej - nogle hunde kan nemlig godt finde på at "overse" en figurant der ikke lugter af guf hvis de plejer at være godbidsbelønnet så dét skal vi undgå)

 

Får han tilgengæld et hundespil, ja så får han sit eget foder - har lige brugt en foderprøve fra tholo (smag: fisk = jason kan ikke lide det - absolut ikke!!!:fornaermet:) men fordi han skal kæmpe for at få fat i det, så er det spændende nok. Men guuuud hvor ser det sjovt ud når han får fundet en frem - med alle tegn på afsky samler han den op, krænger læber, rynker næsen og tygger meeeeget forsigtigt - når godbidden er spist laver han en enkelt "gag"-lyd, fnyser og fortsætter med spillet :klap::klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg træner og der RIGTIG skal være opmærksomhed hos Jason så bruger jeg Fit+fun stripes - de er bløde, stiiiiiinker af namnam for hunden og kan brækkes over i 1 mio stykker (mindst) og jason vil som sagt gå på tungen for dem :slem: Skal han rundere så bruges der Makrelguf på tube (det er så også ENESTE gang han får det, så det er eeeekstra godt + når det er i tube kan han ikke lugte om figuranten har guffer eller ej - nogle hunde kan nemlig godt finde på at "overse" en figurant der ikke lugter af guf hvis de plejer at være godbidsbelønnet så dét skal vi undgå)

 

Får han tilgengæld et hundespil, ja så får han sit eget foder - har lige brugt en foderprøve fra tholo (smag: fisk = jason kan ikke lide det - absolut ikke!!!:fornaermet:) men fordi han skal kæmpe for at få fat i det, så er det spændende nok. Men guuuud hvor ser det sjovt ud når han får fundet en frem - med alle tegn på afsky samler han den op, krænger læber, rynker næsen og tygger meeeeget forsigtigt - når godbidden er spist laver han en enkelt "gag"-lyd, fnyser og fortsætter med spillet :klap::klap::klap:

 

Stakkels Jason som får gift serveret - efter at have arbejdet hårdt for det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Stakkels Jason som får gift serveret - efter at have arbejdet hårdt for det!

 

JEg har aldrig nogensinde sagt jeg IKKE er dyremishandler!!! :slem:

 

 

PS - jeg er også så ond at jeg nogengange rokerer rundt i kaninens bur når jeg gør rent - se DÈT er dyremishandling, for hold da op hun kan blive rasende når det ikke står som HUN vil det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Små nemme og billige godbidder som ikke feder er kyllingetern. Du snupper bare en pakke i supermarkedet og kan evt. løsfryse dem. så hiver du bare det antal op du regner med at bruge og bruger dem til træningen.

De er så små at du kan bruge dem med god samvittighed

Ingen salt, ingen fedt og hundene elsker dem :lol:

 

Bare en lille sidebemærkning til den: Jeg kan tælle 8 E-numre på den pakke kyllingetern, som jeg har liggende i fryseren (Til os. Vi spiser en masse som jeg aldrig ville give Milo :oops:). Derudover ER der tilsat salt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare en lille sidebemærkning til den: Jeg kan tælle 8 E-numre på den pakke kyllingetern, som jeg har liggende i fryseren (Til os. Vi spiser en masse som jeg aldrig ville give Milo :oops:). Derudover ER der tilsat salt.

Jep, og det tager kun 2min at skære en frossen filet ud i mindre tern, og så undgår man alle numrene:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep, og det tager kun 2min at skære en frossen filet ud i mindre tern, og så undgår man alle numrene:mrgreen:

 

:5up:

 

Hvis man godt kan lide den lidt faste form de har, kan man skære fileten ud i strimler og koge dem, og derefter hakke strimlerne ud i mindre stykker. Det bliver lige så godt, men KUN kylling :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige fået mine 4 prøveposer fra Olivers i dag. Elvis var i hvert tilfælde ikke i tvivl om, at indholdet i den pakke, var til ham - han var helt vild :ivrig:Jeg har brugt lidt af lamme-varianten som godbidder i aften, og han plejer ellers ikke at gide have tørfoder som godbid, men det var ikke noget problem med disse :5up:

 

Vi har også fået vores - vi fik dog kun 3 :hmm:

De spises også med stor appetit, men det er jo nok fordi de er nye :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...