Adele Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 Sherlock har lært at lave elefanten! Den skal lige finpudses lidt, men ellers går det meget godt. Han skal bare lige lære at han ikke behøver at glo på mig halvvejs, så er den der [media]http://www.youtube.com/watch?v=B7FSY0hXPLA[/media] 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Februar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2010 Åhhhh............. Sherlock... hvor er han dog dejlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2010 Hvor er han bare dygtig :klap: Og hvor er han dog bare kær når han går rundt på kurven, alt i mens han holder øje med dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2010 Åhhhh............. Sherlock... hvor er han dog dejlig Tak Hvor er han bare dygtig :klap: Og hvor er han dog bare kær når han går rundt på kurven, alt i mens han holder øje med dig Tak! Og ja, han er meget opmærksom! Tænk nu hvis han gik glip af en godbid! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Februar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2010 Hvor sejt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2010 Hvor ser han sød ud. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dimsen Besvaret Februar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2010 Hvor er han kær. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Februar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2010 hvor er han bare dygtig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2010 Dygtig Sherlock Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret Februar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2010 Ihhhhh hvor er han dygtig og opmærksom, det har i klaret fint :5up: Og så er han noget så kær som han kigger på dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Februar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2010 Hvor er han dygtig!!! :klap: Og liiige til at kramme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2010 Åååhr, hvor er han dygtiii'! :banan: Meget bedre end Møffe - eller også er du bare en mere vedholdende træner! Jeg opgav nemlig at lære Møffe at gøre det selv... Så stillede mig ved hans side og lærte ham så i stedet at dutte sin skulder mod mit knæ og så gjorde vi det på den måde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Dyyygtig Sherlock :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Årh hvor er han altså bare skøn :hjerte::hjerte: Hvis Sherlock nogensinde skal have et nyt sted at bo, må jeg så ikke godt få ham, hva', hva', hva'? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Årh hvor er han altså bare skøn :hjerte::hjerte: Hvis Sherlock nogensinde skal have et nyt sted at bo, må jeg så ikke godt få ham, hva', hva', hva'? Haha Det kunne jeg da overveje. Jeg håber dog at det aldrig kommer så vidt at jeg smider ham ud herfra Så slem er han heller ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Haha Det kunne jeg da overveje. Jeg håber dog at det aldrig kommer så vidt at jeg smider ham ud herfra Så slem er han heller ikke Det behøver jo heller ikke at være fordi han er slem Ej jeg håber godt nok heller ikke at han skal have nyt hjem, I to er det perfekte makkerpar, jeg ville bare lige sikre mig en førsteplads, HVIS nu... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Det behøver jo heller ikke at være fordi han er slem Ej jeg håber godt nok heller ikke at han skal have nyt hjem, I to er det perfekte makkerpar, jeg ville bare lige sikre mig en førsteplads, HVIS nu... :blink: Tak og jeg skal nok have dig i tankerne hvis den dag kommer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Tak og jeg skal nok have dig i tankerne hvis den dag kommer Tak :kys: Når nu det forhåbentlig ikke bliver aktuelt, så kan du jo som kompensation poste nogle flere videoer :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Tak :kys: Når nu det forhåbentlig ikke bliver aktuelt, så kan du jo som kompensation poste nogle flere videoer :klap: Hihi, det skal jeg nok så! Måske jeg skulle poste den video hvor han bygger rede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Hihi, det skal jeg nok så! Måske jeg skulle poste den video hvor han bygger rede? Ja tak :klap: (jeg ser den først senere, for jeg skal afsted på arbejde, men så har jeg noget at glæde mig til :banan:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Ja tak :klap: (jeg ser den først senere, for jeg skal afsted på arbejde, men så har jeg noget at glæde mig til :banan:) Og jeg poster den først senere for jeg skal skrive fysikrapport nu Jeg vil prøve at huske at gøre det bagefter :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Hvor er han dygtig :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Verdens sødeste elefant!!! Ih, jeg er vild med den måde han kigger på dig på, SÅ sød og opmærksom. *smelte* :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts