Lonny Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 Jeg syntes jo ikke rigtig at jeg ser nogen virkning af binyrebarkomon behandlingen, eller af den pencilin behandling hun har fået. Så jeg ringede til dyrlægen og spurgte om det virkelig kunne være rigtig. Dyrlægen mente at det var bekymrende hvis jeg ikke syntes jeg så nogen bedring overhovedet, da det så tydede på at Luna's krop ikke arbejder sammen med den behandling vi giver hende. Så i stedet for at vente til binyrebarkomon behandlingen er overstået om en måned, så valgte vi at få taget et kontrol røgten i morgen, og samtidig lige kigge på hendes mandler igen. Så det ender nok med at vores træning af at dyrlægen er et ok sted at komme, den bliver sat tilbage til start eller længere endnu, for i morgen skal hun jo endnu engang stikkes Jeg har dog valgt at booke dobbelt tid hos dyrlægen, så de første 20 minutter skal bare gå med at snakke og berolige Luna, og derefter tager vi os god til til at bedøve hende, så det forhåbentlig ikke bliver så slemt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Nej, det kan sq da bare ikke være rigtigt, at det bare bliver ved og ved og ved hos jer Jeg håber og krydser virkelig alt hvad jeg kan for, at dyrlægen finder ud af noget brugbart imorgen! Og som holder og virker! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Krydser alt muligt for at det går godt imorgen både med hvad røntgenbilledet viser og med dyrlægeskrækken. Rigtig god idé at booke dobbelttid, jeg håber det virker så Luna ikke bliver så bange. Tænker på jer imorgen. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Nej, det kan sq da bare ikke være rigtigt, at det bare bliver ved og ved og ved hos jer Jeg håber og krydser virkelig alt hvad jeg kan for, at dyrlægen finder ud af noget brugbart imorgen! Og som holder og virker! Det håber jeg også Men som jeg skrev i Dinah's tråd, så er jeg færdig med at lade dyrlæger behandle hvad de tror hun fejler, så derfor ringede jeg op og insisterede på at vi undersøger hende igen, så vi kan finde ud af hvorfor hun ikke reagerer som forventet. Ikke for at skælde min dyrlæge ud, hun vidste jo ikke at det ikke virkede før jeg ringede i dag, men for et halvt år siden, så havde jeg måske ventet måneden ud før jeg reagerede, men ikke denne gang! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Det håber jeg også Men som jeg skrev i Dinah's tråd, så er jeg færdig med at lade dyrlæger behandle hvad de tror hun fejler, så derfor ringede jeg op og insisterede på at vi undersøger hende igen, så vi kan finde ud af hvorfor hun ikke reagerer som forventet. Ikke for at skælde min dyrlæge ud, hun vidste jo ikke at det ikke virkede før jeg ringede i dag, men for et halvt år siden, så havde jeg måske ventet måneden ud før jeg reagerede, men ikke denne gang! Kan dælme godt forstå dig, der er jo bare ikke rigtig noget, der er gået, som det skulle det sidste ½ år for jer! Er der overhovedet noget? Iiih altså, det er bare slet ikke fair! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 :ae::: Herfra også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Vi og sender positive tanker:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 'er og sender et vognlæs :ae:'er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Jeg syntes jo ikke rigtig at jeg ser nogen virkning af binyrebarkomon behandlingen, eller af den pencilin behandling hun har fået. Så jeg ringede til dyrlægen og spurgte om det virkelig kunne være rigtig. Dyrlægen mente at det var bekymrende hvis jeg ikke syntes jeg så nogen bedring overhovedet, da det så tydede på at Luna's krop ikke arbejder sammen med den behandling vi giver hende. Så i stedet for at vente til binyrebarkomon behandlingen er overstået om en måned, så valgte vi at få taget et kontrol røgten i morgen, og samtidig lige kigge på hendes mandler igen. Så det ender nok med at vores træning af at dyrlægen er et ok sted at komme, den bliver sat tilbage til start eller længere endnu, for i morgen skal hun jo endnu engang stikkes Jeg har dog valgt at booke dobbelt tid hos dyrlægen, så de første 20 minutter skal bare gå med at snakke og berolige Luna, og derefter tager vi os god til til at bedøve hende, så det forhåbentlig ikke bliver så slemt Undskyld, men jeg har helt overset at Luna er syg, hvad fejler hun ? God bedring til Luna Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Undskyld, men jeg har helt overset at Luna er syg, hvad fejler hun ? God bedring til Luna Dyrlægen tror at hun har hjerte/lunge orm, men de er ikke sikre, men hendes lunger er beskadiget og der er noget galt med hendes hals http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/13079-lunas-dyrlaege-besog.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Jeg krydser fingre for jer - good luck Hvis man bestiller dobbeltid, skal man så betale x2:confused: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Jeg krydser fingre for jer - good luck Hvis man bestiller dobbeltid, skal man så betale x2:confused: Det vil jeg tro Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Jeg krydser også alt hvad jeg har for jer. Puha stikket ja.... Smilla skreg også hjerteskærende idag. Smilla og jeg skal også igang med noget opbygning af Smillas tillid til stedet. Hun elskede bare så højt at komme der engang. Hvor er det godt du prioriterer det, det inspirerer også os til at arbejde med det. :kys: Held og lykke med i morgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Sidst jeg var oppe med en af hundene (hende der fik skedefremfald efter en stor hvalp), brugte durlægen en anden bedøvelse end ellers.. Hun var ikke helt bedøvet...eller :hmm: det er sq svært at forklare.. Hun kunne høre og dyrlægen mente også hun kunne lugte..Altså hun lå stille, men nogle af sanserne virkede.. Jeg er jo altid med til det hele..Så hun faldt i søvn mens jeg nussede hende..Og jeg nussede videre mens hun "sov"..Hun kunne høre vi snakkede og mærke jeg nussede hende. Så hun har slet ikke efterfølgende været nervøs for at komme derop.. Det vil da være ærgerligt at hun bliver bange for dyrlægen igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Sidst jeg var oppe med en af hundene (hende der fik skedefremfald efter en stor hvalp), brugte durlægen en anden bedøvelse end ellers.. Hun var ikke helt bedøvet...eller :hmm: det er sq svært at forklare.. Hun kunne høre og dyrlægen mente også hun kunne lugte..Altså hun lå stille, men nogle af sanserne virkede.. Jeg er jo altid med til det hele..Så hun faldt i søvn mens jeg nussede hende..Og jeg nussede videre mens hun "sov"..Hun kunne høre vi snakkede og mærke jeg nussede hende. Så hun har slet ikke efterfølgende været nervøs for at komme derop.. Det vil da være ærgerligt at hun bliver bange for dyrlægen igen Ja, det er rigtig ærgeligt Jeg tror så næsten at Luna har bedre af at være fuldt bedøvet, de skal jo ned i halsen og kigge på hende. Men jeg vil være der hele tiden denne gang, og ikke kun når hun sover ind og vågner, så måske kan det alligevel gøre lidt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Sidst jeg var oppe med en af hundene (hende der fik skedefremfald efter en stor hvalp), brugte durlægen en anden bedøvelse end ellers.. Hun var ikke helt bedøvet...eller :hmm: det er sq svært at forklare.. Hun kunne høre og dyrlægen mente også hun kunne lugte..Altså hun lå stille, men nogle af sanserne virkede.. Jeg er jo altid med til det hele..Så hun faldt i søvn mens jeg nussede hende..Og jeg nussede videre mens hun "sov"..Hun kunne høre vi snakkede og mærke jeg nussede hende. Så hun har slet ikke efterfølgende været nervøs for at komme derop.. Det vil da være ærgerligt at hun bliver bange for dyrlægen igen Jacki fik samme slags, da hun blev HD-fotograferet, en kraftig bedøvelse i stedet for den vanlige narkose ..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Dyrlægen tror at hun har hjerte/lunge orm, men de er ikke sikre, men hendes lunger er beskadiget og der er noget galt med hendes hals http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/13079-lunas-dyrlaege-besog.html Jeg er godt nok ked af at læse at det står sådan til med Lune Jeg sender jer mine bedste tanker og ønsker om at Luna snart får det bedere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Ja, det er rigtig ærgeligt Jeg tror så næsten at Luna har bedre af at være fuldt bedøvet, de skal jo ned i halsen og kigge på hende. Men jeg vil være der hele tiden denne gang, og ikke kun når hun sover ind og vågner, så måske kan det alligevel gøre lidt? Det er jeg sikker på..Jeg er overbevist om at de kan mærke det selvom de er helt væk.. Jeg fatter slet ikke dem der afleverer deres hund til operation i løbet af dagen og henter den senere.. Stakkels små pus.. Jeg har endnu ikke oplevet en operation hvor dyrlægen har sagt at vi ikke må være derinde.Hun har engang sagt til Isabella at hun skulle gå ud hvis hun blev dårlig..Men aldrig til mig jeg ser nok sejere ud Jeg håber hun kommer over det uden at få tilbagefald så i skal træne endnu mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Det er jeg sikker på..Jeg er overbevist om at de kan mærke det selvom de er helt væk.. Jeg fatter slet ikke dem der afleverer deres hund til operation i løbet af dagen og henter den senere.. Stakkels små pus.. Jeg har endnu ikke oplevet en operation hvor dyrlægen har sagt at vi ikke må være derinde.Hun har engang sagt til Isabella at hun skulle gå ud hvis hun blev dårlig..Men aldrig til mig jeg ser nok sejere ud Jeg håber hun kommer over det uden at få tilbagefald så i skal træne endnu mere Jeg har så fået besked på at jeg ikke må være der imens dyrlægen gør hvad hun nu skal, hun vil ikke have at jeg er der og evt. distraherer hende. Så derfor er jeg der når hun sover ind, og jeg er der når hun får opvågningssprøjten. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Jeg har så fået besked på at jeg ikke må være der imens dyrlægen gør hvad hun nu skal, hun vil ikke have at jeg er der og evt. distraherer hende. Så derfor er jeg der når hun sover ind, og jeg er der når hun får opvågningssprøjten.Ok.. Men det er jo også dit valg om det er godt nok for dig..Sådan er vi jo så forskellige Jeg gør det bare ikke! Men så gør jeg sikkert noget andet som du aldrig ville gøre:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Ok.. Men det er jo også dit valg om det er godt nok for dig..Sådan er vi jo så forskellige Jeg gør det bare ikke! Men så gør jeg sikkert noget andet som du aldrig ville gøre:mrgreen: Ja, det er jo altid en afvejning, og i det her tilfælde stoler jeg så meget på min dyrlæge, og det gør jeg desværre ikke på særligt mange dyrlæger, at jeg har valgt at leve med det. Men jeg vil da lige forsøge at tale med hende om det igen i morgen. Nu har vi jo efterhånden lært hinanden at kende, så måske har hun ændret mening, og vil gøre en undtagelse for mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Februar 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Og uendeligt mange flere af samme slags. Binder knude på mig selv, indtil i har fået et dejligt, positivt svar på undersøgelserne og får at vide, at nu er det slut med dyrlæge besøg de næste mange år. Mit ord er lov, og jeg bestemmer at sådan går det - BASTA! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2010 Og uendeligt mange flere af samme slags. Binder knude på mig selv, indtil i har fået et dejligt, positivt svar på undersøgelserne og får at vide, at nu er det slut med dyrlæge besøg de næste mange år. Mit ord er lov, og jeg bestemmer at sådan går det - BASTA! Hvor er du sød, tak Og det er hermed vedtaget, du bestemmer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2010 Håber du kommer med en god opdatering senere i dag.. Hvad tid skal i være der? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 19, 2010 Håber du kommer med en god opdatering senere i dag.. Hvad tid skal i være der? Vi har tid 10.45, så vi er vel klar med en tilbagemelding ved 12-13 tiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts