Hop til indhold

Luna skal til kontrol i morgen

Lonny
 Share

Recommended Posts

Så er vi kommet hjem fra dyrlægen, og som I næsten kan regne ud pga. tidspunktet, så blev Luna ikke bedøvet.

Efter at have talt om det, og dyrlægen forklarede mig at det eneste hun ville kunne se på røgtent billederne var, om det var blevet værre. Den oplysning kunne reelt set godt fortælle os om vi er på rette spor eller ej, men hvis det nu var blevet værre, så var vi egentlig lige vidt, idet at vi så stadig ikke anede hvad det er og hvad vi gør ved det...

Så vi valgte at droppe røgten, og i stedet skal jeg på mandag kontakte kbh dyrehospital, og så skal vi have bestilt en tid til skylning af hendes lunger. Ved en skylning af lungerne hælder man væske ned i lungerne (kun lidt), og man henter væsken op igen, i denne væske vil man så kunne se hvad det egentlig er der sidder i Luna's lunger. På denne måde vil vi langt om længe kunne få et helt sikkert svar på hvad det er hun fejler, og på denne måde kan vi bedre målrette behandlingen. På nuværende tidspunkt behandler vi jo hvad vi tror hun fejler, nemlig hjerte/lunge orm, men vi har ingen beviser for at det rent faktisk er det hun fejler.

Og sidst Luna blev behandlet for det dyrlægerne troede hun fejlede, der var hun ved at dø fra os, fordi at det dyrlægerne gættede på ikke var korrekt. Så jeg har det ikke godt med at behandle hende for det vi tror hun fejler, jeg vil vide hvad hun fejler!

Dyrlægen var ikke bekymret for at forsætte behandlingen i yderligere en måned, og så vente med at undersøge yderligere hvis ikke behandlingen havde virket, men hun forstod godt min bekymring, og derfor tog vi denne beslutning.

Så Luna havde en rigtig god dag hos dyrlægen, hun fik godbidder, blev nusset af dyrlægen, fik godbidder på undersøgelsesbordet, fik lov at rende rundt uden snor og undersøge det hele. Så det var rigtig godt for vores træning, og heldigvis var min dyrlæge så flink at hun ikke krævede betaling for i dag :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så må vi vente til mandag, får du et svar med det samme? Eller skal skyllevandet analyseres grundigere?

Jeg ved det rent faktisk ikke, min dyrlæge ville helst have at kbh fortalte mere uddybende om undersøgelsen, da det jo var dem der var eksperter i det.

Og jeg skal bestille tid på mandag, jeg ved ikke hvornår vi får en tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er mænd altså bare opmærksomme :roll:

Bo har nu været hjemme i en halv time, og jeg har endnu ikke fortalt ham om dyrlægebesøget, så han ved endnu ikke at Luna ikke fik taget røgten i dag, alligevel er han stadig ikke begyndt at undre sig over at hun er aktiv, spiser og i det hele taget er glad :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Hvor er Luna altså en heldig hund

Ja jeg ved godt det lyder som en mærkelig kommentar, med alt det skækkelige hun har været udsat for (ØV!), men hun er heldig fordi hun har sådan en omsorgsfuld ejer, der vil gøre så meget for at hun får det bedre :5up:

Krydser finger og tæer for Jer (kan altså ikke sætte den smily ind :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er Luna altså en heldig hund

Ja jeg ved godt det lyder som en mærkelig kommentar, med alt det skækkelige hun har været udsat for (ØV!), men hun er heldig fordi hun har sådan en omsorgsfuld ejer, der vil gøre så meget for at hun får det bedre :5up:

Krydser finger og tæer for Jer (kan altså ikke sætte den smily ind :oops:)

Tak, hvor er det sødt sagt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Det vil jeg tro

Jeg er aldrig kommet af med mere end almindelig konsultationspris selvom jeg bestiller en dobbelttid til Pelle. Dyrlægen er også selv interesseret i at Pelle får en god oplevelse.

God bedring med Luna

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er aldrig kommet af med mere end almindelig konsultationspris selvom jeg bestiller en dobbelttid til Pelle. Dyrlægen er også selv interesseret i at Pelle får en god oplevelse.

God bedring med Luna

Jeg fik sagt slet ikke lov at betale, da vi valgte ikke at få taget et røgten alligevel, så valgte dyrlægen at se det som et socialt visit, og ikke et dyrlægebesøg :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites