Gæst Buddha Besvaret Februar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2010 :hmm: sært, måske forskellige racer gør det forskelligt, har ikke set den metode før, tror ikke jeg skal give flere gode råd til Bddha nu Jo jo - pivdyr (Motor får alle til udstillingen til at hyle), sæt dame med hund i taske uden for ringen og få dem til at slynge hunden rundt og få alle og enhver på gaden til at føle Motors små boller :5up: :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2010 [media] [/media] [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2010 Du er bare så god en elev, lytter og husker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Februar 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 21, 2010 På de udstillingsbilleder der er i Freyas album står hun foran hunden Uden at være sikker, så tror jeg det handler om hvilken stil man handler med. Jeg står ved siden af Nelson og retter ham. Men dem som handler frit (har glemt termen nu) står foran og retter hunden ind med sine egne bevægelser (fx ved at træde frem med det ene ben for at rette hunden.) Gir det mening? /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Whippets Besvaret Februar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2010 Der er free standing og stacking. Free standing er hvor hunden er trænet til at stille sig selv korrekt uden berøring. Stacking er der hvor du "holder" hunden og retter den så den står som du ønsker. De fleste Samojed ejere vælger free standing hvor hunden står foran. "Holder" hunden kan være at du holder halsbåndet eller for nogle racer holder hoved og hale. Jeg ville helt klart vælge at gå til træning med hunden inden udstilling, så er du mere rolig og det vil hunden også være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Februar 22, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2010 Der er free standing og stacking. Free standing er hvor hunden er trænet til at stille sig selv korrekt uden berøring. Stacking er der hvor du "holder" hunden og retter den så den står som du ønsker. De fleste Samojed ejere vælger free standing hvor hunden står foran. "Holder" hunden kan være at du holder halsbåndet eller for nogle racer holder hoved og hale. Jeg ville helt klart vælge at gå til træning med hunden inden udstilling, så er du mere rolig og det vil hunden også være Det var lige det jeg mente... Jeg stacker Nelson, men flere på mit ringtræninghold viser hundene i free stand (især de lidt støre hunde). /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts