Hop til indhold

Søger råd om husdyrregler.

Ascha
 Share

Recommended Posts

Nu kender jeg ikke jeres specifikke regler eller hvem jeres udlejer er.

Men.

Det er normalt at en ordensreglement skal vedtages med minumum 2/3 flertal af de fremmødte.

Dette for at have det størst mulige flertal for den slags.

Var jeres afstemning med simpelt flertal eller med 2/3 dels flertal. Og hvad står der i jeres reglement omkring dette?

Uha, det ved jeg ikke, men det blev til ret mange ændringer af den husorden og der var en del ballade om hvorvidt man så overhovedet kunne stemme om det med det samme. Damen der var med fra Boligkontoret Danmark rejste sig og sagde at hun kunne bestemme at vi var en beslutningdygtig (tror jeg nok) forsamling og så var den kørt igennem. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Uha, det ved jeg ikke, men det blev til ret mange ændringer af den husorden og der var en del ballade om hvorvidt man så overhovedet kunne stemme om det med det samme. Damen der var med fra Boligkontoret Danmark rejste sig og sagde at hun kunne bestemme at vi var en beslutningdygtig (tror jeg nok) forsamling og så var den kørt igennem. :vedikke:

For mig lyder det til at man gerne vil give indtryk af medbestemmelse ,men at der i virkeligheden er massiv topstyring. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites