LilleBali Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Så er det vidst på tide med nye billeder af mine elskede små terrorister PS: Kæresten har iøvrigt omdøbt dem til Prinsesse Karina Nærkontakt og Prins Marco Tungekysser Tjek lige kærestens ansigtsudtryk [ATTACH]22506[/ATTACH] Dobbelt-putning [ATTACH]22507[/ATTACH] Gaaaaaab [ATTACH]22508[/ATTACH] SÅÅÅÅÅÅÅ smuk :hjerte: [ATTACH]22509[/ATTACH] Hehe et gammelt billede af Mille og Karina jeg lige faldt over :klap: [ATTACH]22510[/ATTACH] Vi ser Weeds [ATTACH]22511[/ATTACH] Sådan kan man også sidde [ATTACH]22512[/ATTACH] [ATTACH]22513[/ATTACH] :hjerte::hjerte: [ATTACH]22514[/ATTACH] Putter med min lillesøster [ATTACH]22515[/ATTACH] 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Årh hvor er de kære Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Dejlige billeder, og jeg især helt vild med det hvor du har fanget hende i et kæmpegab Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Skønne billeder af dine smukke dyr Er Karina og Marco bare pot og pande? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Ikke dårligt at være navnesøster med sådan en skøn bette hund Dejlige billeder, tak for kigget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Skønne billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Hvor er de dejlige. :hjerte: Jeg elsker også gabebilledet af Marco. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Februar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Tusind tak allesammen Jo, I kan tro de hygger sig de to, de er mors elskede terrorister :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Smider lige tegningen herind også - tror ikke du har opdaget den i den anden tråd Eller også er det bare fordi den er så grim du let og elefant har sprunget henover - er i tvivl om dine vapsers aftegninger, især Marcos - men har som jeg synes det så ud på billederne :hmm: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Smider lige tegningen herind også - tror ikke du har opdaget den i den anden tråd Eller også er det bare fordi den er så grim du let og elefant har sprunget henover - er i tvivl om dine vapsers aftegninger, især Marcos - men har som jeg synes det så ud på billederne :hmm: Hold kæft hvor er de ører på marco søde. :hjerte::hjerte::hjerte: Har Smilla ikke også lidt sådan nogle? F.eks når hun hopper Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Hold kæft hvor er de ører på marco søde. :hjerte::hjerte::hjerte: Har Smilla ikke også lidt sådan nogle? F.eks når hun hopper Ja Marcos ører er vildt søde, men svære at tegne - er så pivringe til at tegne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Februar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Ja Marcos ører er vildt søde, men svære at tegne - er så pivringe til at tegne Nej du er ikke :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Nej du er ikke :klap: Hehe tak - børnetegninger kan jeg godt være med på - så længe de ikke skal ligne for meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Ja Marcos ører er vildt søde, men svære at tegne - er så pivringe til at tegne Det er du da slet overhoveder ikke!!! Det er måske en ''naiv'' tegning, men det er skisme ikke en børnetegning. Så godt kan de altså ikke tegne, og heller ikke jeg. Den tegning/ billede ville jeg skam gerne have hængende. Men bliver glad i låget af at kigge på det. :hjerte: Mine dage med 'skriget' og lign er ovre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Det er du da slet overhoveder ikke!!! Det er måske en ''naiv'' tegning, men det er skisme ikke en børnetegning. Så godt kan de altså ikke tegne, og heller ikke jeg. Den tegning/ billede ville jeg skam gerne have hængende. Men bliver glad i låget af at kigge på det. :hjerte: Mine dage med 'skriget' og lign er ovre. Tak da hehe... Kan godt lide ordet naiv for tegningen - meget passende :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Passer Marcos farve bedre nu? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Februar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Passer Marcos farve bedre nu? :hmm: Jaa, det var faktisk bedre :5up: Så er der bare lige det med størrelsen Marco er meeeeeeget større end Karina, han er den største størrelse af papillioner Ej altså, tusind tak fordi du gider, det er altså ikke for at lyde utaknemmelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Februar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Passer Marcos farve bedre nu? :hmm: Hold op jeg elsker hans ører her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Jaa, det var faktisk bedre :5up: Så er der bare lige det med størrelsen Marco er meeeeeeget større end Karina, han er den største størrelse af papillioner Ej altså, tusind tak fordi du gider, det er altså ikke for at lyde utaknemmelig Haha er han større end Karina? Ups Se - det er hvad der sker når du ikke lægger et billede af dem hvor de står sammen :lol: Ved sgu ikke lige hvordan jeg fixer den :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Februar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Haha er han større end Karina? Ups Se - det er hvad der sker når du ikke lægger et billede af dem hvor de står sammen :lol: (hint-hint, se min signatur) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 (hint-hint, se min signatur) Loooooooooooooool shhh....så langt tænker jeg jo ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Hvordan passer det her? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Februar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Hvordan passer det her? (kigger lige på mine hunde ) Marco er STØRRE endnu Men han har altså også pænt meget pels og en anden bygning end Karina Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 (kigger lige på mine hunde ) Marco er STØRRE endnu Men han har altså også pænt meget pels og en anden bygning end Karina Nej nej det er han ikke, det er bare synsbedrag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Februar 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Nej nej det er han ikke, det er bare synsbedrag :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts