Trei Besvaret Februar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2010 De er altså bare så kære - gabebilledet er jeg også vild med og så synes jeg at katten ser så sød ud i den lille bitte kasse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Februar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2010 De er altså bare så kære - gabebilledet er jeg også vild med og så synes jeg at katten ser så sød ud i den lille bitte kasse. Ja, det er min Mille, hun æææælsker kasser, de er bare så dejlige at gemme sig i, at bide i, og at vælte rundt i :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2010 Ja, det er min Mille, hun æææælsker kasser, de er bare så dejlige at gemme sig i, at bide i, og at vælte rundt i :klap: Nårh, hvor sød! Hvad siger hun til hundene, er de gode venner? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Februar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2010 Nårh, hvor sød! Hvad siger hun til hundene, er de gode venner? Jada De kan både tolerere og ignorere hinanden, så det er super Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Februar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2010 Jada De kan både tolerere og ignorere hinanden, så det er super Det lyder rigtig dejligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Februar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2010 Så er det vidst på tide med nye billeder af mine elskede små terrorister [ATTACH]22515[/ATTACH] De er bare dejlige de to, kan især godt li' det billede, hvor Karina sidder på den specielle måde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts