Jette 8930 Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Har Løwchen været månedens race? Hvis ja--Hvilket nr? Håber i kan hjælpe. Også gerne andre blade /artikler om Løwchen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Galle Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Spørg det samme bare med Cardigan (undskyld for OT) Har Cardigan været med i Vi med hund? Hved at de har været med i Hunden nr 11 2007 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Har Løwchen været månedens race? Hvis ja--Hvilket nr?Håber i kan hjælpe. Også gerne andre blade /artikler om Løwchen. Det tror jeg ikke. Men du kan jo evt. skrive til dem og spørge? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Februar 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2010 Tror heller ik de har været med.. Kig evt. på denne side for at se de tidl. blade.. TV 2 Ellers så er de søde til at svare på mails.. man kan jo evt. komme med en request, så ender man måske selv i bladet.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jette 8930 Besvaret Februar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2010 Tror jeg nu ikke Har ingen hund.:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Februar 28, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2010 Tror jeg nu ikke Har ingen hund.:hmm: Hehe, ja så er det nok lidt svært at vise racen frem.. :stupid: Men så kan du skrive, at du meget gerne så en artikel om racen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kennel Silver Coat Besvaret Marts 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2010 Hej Löwchen har været i "Vi med Hund" men det er længe siden, et par år siden tror jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Marts 23, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2010 Hej Löwchen har været i "Vi med Hund" men det er længe siden, et par år siden tror jeg. Som månedens race? eller hvad det nu hedder.. Det tror jeg ikke den har..Jeg har aldrig set den i bladet i hvertfald Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kennel Silver Coat Besvaret Marts 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2010 Som månedens race? eller hvad det nu hedder.. Det tror jeg ikke den har..Jeg har aldrig set den i bladet i hvertfald Det har den...Med Löwchen fra Else Boytang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Marts 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2010 Det har den...Med Löwchen fra Else BoytangOk..Men de arbejder hvertfald på en ny artikel så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 27, 2010 Rapporter Share Besvaret April 27, 2010 I denne måneds "vi med hund" er der et billede af Löwchen under månedens raceportræt.. Det er min lille Bertie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 27, 2010 Rapporter Share Besvaret April 27, 2010 I denne måneds "vi med hund" er der et billede af Löwchen under månedens raceportræt..Det er min lille Bertie Jeg tænkte faktisk på, om det mon var en af dine løver. :klap: De burde lave det store raceportræt med löwchen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret April 27, 2010 Rapporter Share Besvaret April 27, 2010 Jeg tænkte faktisk på, om det mon var en af dine løver. :klap: De burde lave det store raceportræt med löwchen. Det gør de også engang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Breton-Jet Besvaret April 27, 2010 Rapporter Share Besvaret April 27, 2010 Den der tandreklame? side hvad? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts