Hop til indhold

Dagens sjove


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg er ved at lave én kæmpe frikadelle til Luna, det vil sige jeg har lavet frikadelle dej, og så har jeg puttet det i en bradepande, og lige nu venter vi så på at ovnen bliver varm nok.

 

Pludselig hører jeg Luna ude i køkkenet, først gør hun, så småknurrer hun lidt, og til sidst piver hun :confused:

 

Jeg må jo hellere gå ud og se hvad der foregår, og det viser sig så at katten er hoppet op på køkkenbordet og spiser af Luna's frikadelle dej :shock:

 

Og der var slet ingen tvivl, Luna var udemærket godt klar over at den bradepande var til hende, og nu stod katten og åd det :lol:

 

Så nu har jeg fjernet dejen, så katten ikke længere kan stjæle den, og Luna er rolig igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, og på trods af at jeg ikke havde sagt noget, så var Luna slet ikke i tvivl om at dette her var hendes :mrgreen:

 

det er skægt som de altid ved det :mrgreen: Når jeg laver godbidder til KArla, ligemeget hvad det er jeg laver, så følger hun meget interesseret med... hun er ellers ikke normalt interesseret i madlavning, eller i at stirre intenst på ovnen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er skægt som de altid ved det :mrgreen: Når jeg laver godbidder til KArla, ligemeget hvad det er jeg laver, så følger hun meget interesseret med... hun er ellers ikke normalt interesseret i madlavning, eller i at stirre intenst på ovnen :lol:

 

Normalt ville Luna heller ikke blande sig i madlavningen på den måde, og jeg havde ikke givet hende noget, men alligevel var hun overhovedet ikke i tvivl om at det var hendes :confused:

 

Det er egentlig ret imponerende hvor små signaler de åbenbart er i stand til at tyde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...