Hop til indhold

Eftermiddagshygge lidt udenfor KBH???


Agnete87
 Share

Recommended Posts

Jeg skal jo passe æslet her i næste mrd. nærmere bestemt 6 til den 7 marts, altså i næste uge:mrgreen:

 

Og så tænkte jeg om der var nogle der kunne tænke sig at gå en tur i en af div. hundeskove vi har i udkanten af hovedstaden, sammen med mig og Emmaen???

 

Jeg ved ikke hvilken en det skal være men hvis der er nogle forslag vil jeg da tage dem op til vurdering, og jeg kan komme lidt omkring i minibilen...

 

Eneste krav fra min sider er at hundene skal kunne være styrbare (indkald), da Emma er blevet mindre tollerant på sine gamle dage, overfor meget insistrende hunde (hun bider ikke, men siger hårdt fra med snap i luften, når hendes grænse er overskredet)...

 

Nogle der har lyst til at gå tur sammen med en gammel gulvklud og et stk. gal sjællender:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal jo passe æslet her i næste mrd. nærmere bestemt 6 til den 7 marts, altså i næste uge:mrgreen:

 

Og så tænkte jeg om der var nogle der kunne tænke sig at gå en tur i en af div. hundeskove vi har i udkanten af hovedstaden, sammen med mig og Emmaen???

 

Jeg ved ikke hvilken en det skal være men hvis der er nogle forslag vil jeg da tage dem op til vurdering, og jeg kan komme lidt omkring i minibilen...

 

Eneste krav fra min sider er at hundene skal kunne være styrbare (indkald), da Emma er blevet mindre tollerant på sine gamle dage, overfor meget insistrende hunde (hun bider ikke, men siger hårdt fra med snap i luften, når hendes grænse er overskredet)...

 

Nogle der har lyst til at gå tur sammen med en gammel gulvklud og et stk. gal sjællender:mrgreen:

 

Det kunne da være hyggeligt, men jeg har så valgt at sætte kursen mod vestjylland netop den weekend

Men vi kan da vinke til hinanden når vi kører over broen:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv, Møffe er desværre i en skiftende fase lige nu, så den ene dag har han nærmest perfekt indkald, den anden er det en by i Rusland - det samme med hans insisteren i forhold til andre hunde... Æv, ville ellers vildt gerne! Men kan desværre ikke helt finde ud af mit hormonforstyrrede kræ for tiden:lol:

hehe okay ja det går næsten ikke, det vil være synd at holde ham i snor i en hundeskov, med løse hunde:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

ok ser ud til at det er noget jeg kan finde ud af at finde:mrgreen:

 

:mrgreen: jeg kører i en Volvo stationcar - med reklame for Hundens Tarv på side-bagrudet :mrgreen: (kan altså ikke finde ud af at stave til farven :oops: men noget a la orange:oops:)

 

Kører til sportræning nu - så fra nu er jeg kun på mobilen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil så kalde den bordeaux :mrgreen:

 

Takkk :oops: jeg havde megatravlt og det er altså ret pinligt, at man ikke kan stave til farven på sin egen bil:stupid:

 

Forøvrigt havde Emma og Sookie en rigtig dejlig tur - de løb og hyggede sig og havde det skønt i en times tid :5up: og forøvrigt er Emma vild god til at finde afgnavne knogler :shock: hvor f..... de så kommer fra :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Takkk :oops: jeg havde megatravlt og det er altså ret pinligt, at man ikke kan stave til farven på sin egen bil:stupid:

 

Forøvrigt havde Emma og Sookie en rigtig dejlig tur - de løb og hyggede sig og havde det skønt i en times tid :5up: og forøvrigt er Emma vild god til at finde afgnavne knogler :shock: hvor f..... de så kommer fra :hmm:

 

Folk griller vel dernede?

 

Det lyder dejligt:-D Jeg havde overvejet om vi skulle tage med, men det blev ikke til mere end overvejelse:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...