Lonny Skrevet Marts 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 1, 2010 Når Luna rigtig vil være kærlig eller vil indynde sig, så forsøger hun altid at klaske sin ene forpote lige i ansigtet på en, og det er tydeligt at hun selv mener at det er ekstremt kært :blink: Hun gjorde det også ved Baldur, især hvis hun var lidt usikker på hans humør, hvis hun f.eks. havde forsøgt at stjæle hans kødben, eller hvis hun forsøgte at lokke ham til at lege, men var usikker på om det var ok at hun tog trækketorvet. Ved mig gør hun det som regel hvis hun gerne vil kramme voldsomt, og gerne vil op på mit skød og slikke mig i ansigtet alt imens jeg nusser hende på ryggen. Når hun så sidder på mit skød, så forsøger hun ofte at klaske denne fordømte forpote lige i ansigtet på mig, hvorfor gør hun det? Jeg husker ikke at jeg har læst om dette som værende dæmpende adfærd nogen steder, eller i det hele taget set det beskrevet nogen steder. Er Luna bare sær, eller er det meget normalt at klaske en pote i hovedet på dem man gerne vil i nærkontakt med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst xena Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Jeg har fuldstændig samme problem med 2 af mine hunde og de mener det også kærligt men jeg har fået en rift i øjet ¨så det er selvfølgelig ikke så smart de gør det men indtil nu er der ikke noget der har hjulpet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Sif slår i stor stil når hun vil nusses... dog ikke i ansigtet - hun er så venlig at hun som oftest kun slår på benene af folk Karla slår også - eller snudedutter - hvis hun vil have opmærksomhed... igen er det dog som oftest benene det går ud over... Jeg tror ikke Luna er specielt sær - men jeg er dog glad for at mine ikke går efter ansigtet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Jeg har fuldstændig samme problem med 2 af mine hunde og de mener det også kærligt men jeg har fået en rift i øjet ¨så det er selvfølgelig ikke så smart de gør det men indtil nu er der ikke noget der har hjulpet Nej, det er egentlig ikke særlig smart, det er sjovt lige indtil den dag man ikke når at flytte hovedet :blink: Sif slår i stor stil når hun vil nusses... dog ikke i ansigtet - hun er så venlig at hun som oftest kun slår på benene af folk Karla slår også - eller snudedutter - hvis hun vil have opmærksomhed... igen er det dog som oftest benene det går ud over... Jeg tror ikke Luna er specielt sær - men jeg er dog glad for at mine ikke går efter ansigtet Så jeg skal bare have lært Luna at gøre det det rigtige sted, i stedet for at smække mig en på lampen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Sif slår i stor stil når hun vil nusses... dog ikke i ansigtet - hun er så venlig at hun som oftest kun slår på benene af folk Karla slår også - eller snudedutter - hvis hun vil have opmærksomhed... igen er det dog som oftest benene det går ud over... Jeg tror ikke Luna er specielt sær - men jeg er dog glad for at mine ikke går efter ansigtet Hehe min Luna gør det samme. Det er så på benet. Og så snudedutter hun også.. Eller borer hele snudeparti samt hoved ind under ens arm, så den vipper op og man er ved at få et blåt øje:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Hehe min Luna gør det samme. Det er så på benet. Og så snudedutter hun også.. Eller borer hele snudeparti samt hoved ind under ens arm, så den vipper op og man er ved at få et blåt øje:mrgreen: Egentlig så er det vel det samme min Luna gør, problemet er så bare at på det tidspunkt hun gør det, der sidder hun som regel på mit skød med front mod mig, så her kan hun jo ikke nå mit ben, og hun går derfor efter hvad der er nærmest :blink: Hvis hun ligger ved siden af mig, så gør hun slet ikke sådan, så kommer hun med et yderst fornærmet piv, og dette betyder enten "nus mig" eller "hvorfor ligger jeg ikke under tæppet" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 cujo banker sit hoved op i ens kæbe eller andet sted på hovedet... vil hellere have en poten så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 cujo banker sit hoved op i ens kæbe eller andet sted på hovedet...vil hellere have en poten så Ja, så lyder poten lige pludselig ikke så slem alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Leroy gør det også. Ved heller ikke helt hvorfor, men det er i hvert fald kontaktsøgende adfærd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Egentlig så er det vel det samme min Luna gør, problemet er så bare at på det tidspunkt hun gør det, der sidder hun som regel på mit skød med front mod mig, så her kan hun jo ikke nå mit ben, og hun går derfor efter hvad der er nærmest :blink: Hvis hun ligger ved siden af mig, så gør hun slet ikke sådan, så kommer hun med et yderst fornærmet piv, og dette betyder enten "nus mig" eller "hvorfor ligger jeg ikke under tæppet" Når Karla vil under tæppet slår hun på det med poten og stirrer intenst først på tæppet og så på mig, er jeg ikke hurtig nok gentager hun... "så løft dog det tæppe dame!" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Er Luna bare sær, eller er det meget normalt at klaske en pote i hovedet på dem man gerne vil i nærkontakt med Det ER totalt normal det der! BAsta Aslan gav mig en hudafskrabning en dag (lige under øjet), i et forsøg på at være ekstrem kærlig som han nu en gang er Man skal heller ikke spise op - og så hygge spise (total fyldt og mæt mave) og dernæst ligge sig ned til en hunde-pote der borer sig ind i maven Det sjove er dog de dybe lyde han kommer med, når man så begynder at klø ham på maven. det irritere mig faktisk at aslan ikke kan være aslan på kommando, for i ville alle samme have sundt af at opleve ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Når Karla vil under tæppet slår hun på det med poten og stirrer intenst først på tæppet og så på mig, er jeg ikke hurtig nok gentager hun... "så løft dog det tæppe dame!" Verdensherredømmet! Svigernes lab gør det selv, det kan dog tage tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Leroy gør det også. Ved heller ikke helt hvorfor, men det er i hvert fald kontaktsøgende adfærd Men det virker jo også, sådan en fod i ansigtet er ikke lige til at ignorerer, og slet ikke en fod på Leroy's størrelse :blink: Når Karla vil under tæppet slår hun på det med poten og stirrer intenst først på tæppet og så på mig, er jeg ikke hurtig nok gentager hun... "så løft dog det tæppe dame!" Metoderne er forskellige, men Luna og Karla lyder som om de er lige insisterende når de vil ind under tæppet NU! :blink: Det ER totalt normal det der! BAsta Aslan gav mig en hudafskrabning en dag (lige under øjet), i et forsøg på at være ekstrem kærlig som han nu en gang er Man skal heller ikke spise op - og så hygge spise (total fyldt og mæt mave) og dernæst ligge sig ned til en hunde-pote der borer sig ind i maven Det sjove er dog de dybe lyde han kommer med, når man så begynder at klø ham på maven. det irritere mig faktisk at aslan ikke kan være aslan på kommando, for i ville alle samme have sundt af at opleve ham Man skal heller ikke sidde og nusse når manden kommer hjem, fordi når Luna så skal springe op og løbe ham i møde, så sætter hun af i ens mave Og jeg ville rigtig gerne opleve Aslan når han er bedst Men sådan er det jo altid, når man rigtig gerne vil vise sin søde charmerende hund frem, så tér den sig som om den har damp, og har glemt alt hvad den nogensinde har lært om god opdragelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Verdensherredømmet! Svigernes lab gør det selv, det kan dog tage tid Hun kan også selv hvis der ikke er nogen i nærheden, men hvis der sidder et menneske er det jo langt nemmere at bede dem om at løfte det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Hun kan også selv hvis der ikke er nogen i nærheden, men hvis der sidder et menneske er det jo langt nemmere at bede dem om at løfte det :blink: Luna kan skam også sagtens selv Her forleden stjal hun hele tæppet, rullede sig ind i det, og lå så bare og så enormt sød ud Lige indtil hun i søvne fik rykket lidt på sig og trillede ned af sofaen, hvorefter hun rejste sig og kiggede yderst fornærmet på mig, fordi hun var helt overbevist om at det var mig der havde skubbet hende ned af sofaen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Luna kan skam også sagtens selv Her forleden stjal hun hele tæppet, rullede sig ind i det, og lå så bare og så enormt sød ud Lige indtil hun i søvne fik rykket lidt på sig og trillede ned af sofaen, hvorefter hun rejste sig og kiggede yderst fornærmet på mig, fordi hun var helt overbevist om at det var mig der havde skubbet hende ned af sofaen :lol: fantastisk - det er eddermame også ledt at skubbe folk ned fra sofaen når de sover :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Den kender vi godt.. Bassil må jo ikke være i sofaen, så han laver læææneren... så 'ligger' man i sofaen med alle 4 hjul på gulvet stadig :slem: Hvis man lige snupper en lur på sofaen,og han vil være med, sidder han der som et søm og SSSMMMAAASSSSSKKKK!! et stk str. lige omkring 68 lige i smasken :stupid: - man er pææænt groggy.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Den kender vi godt.. Bassil må jo ikke være i sofaen, så han laver læææneren... så 'ligger' man i sofaen med alle 4 hjul på gulvet stadig :slem: Hvis man lige snupper en lur på sofaen,og han vil være med, sidder han der som et søm og SSSMMMAAASSSSSKKKK!! et stk str. lige omkring 68 lige i smasken :stupid: - man er pææænt groggy.. Så kan du jo bare give ham lov til at være i sofaen, så det ikke nødvendigt for ham at slå dig bevidstløs så du ikke opdager han er der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Så kan du jo bare give ham lov til at være i sofaen, så det ikke nødvendigt for ham at slå dig bevidstløs så du ikke opdager han er der Han får skam lov - ind imellem - så sidder han der og saaavler og gisper af henrykkelse.. i ca. 3 minutter - så bliver det for varmt og han dafler af igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Han får skam lov - ind imellem - så sidder han der og saaavler og gisper af henrykkelse.. i ca. 3 minutter - så bliver det for varmt og han dafler af igen De hunde der er sgu da ikke lette at stille tilfreds Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Er det egentlig ikke mest de store hunde, der slår? Jeg har aldrig mødt en lille hund, der gør det? (Nu nævnes karla godt nok, men er der ikke også lab i hende?). Smilla er lidt kedelig, hun hverken slår eller snudedutter. Hun stirrer tilgengæld intens på én med sine store øjne, så man næsten kan mærke det. Og står man op, springer hun op (gerne af bare ben). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Misja slår også med poten, når man sidder ved siden af hende og hun vil ha nus. Eller hun snude-dutter..... eller kommer stille og lægger hendes hovede blidt på ens lår eller arm, mens hun kigger op på en med de mest bedårende øjne Hun kan også bøje poten om ens hånd eller arm og flytte den over mod hendes mave, skulle man af vanvare flytte den mens man nusser....at man måååske skal bruge armen eller hånden selv, eller bare er ved at få kramper er hun da ligeglad med, for når man sidder i sofaen med hende så tilhøre nusse-redskaberne hende og man skal ikke komme og tro andet - BASTA! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Jo vi får poter dasket i hovedt og andre steder på kroppen, samt bliver hårdt snude-puffet til uanset om vi sidder med en kop the i hånden eller ej (dette har resulteret i mange våde bukser og skolede lår:megaked:)... Og en uskyldig morgen hygge i sengen, kan hurtigt udvilke sig til en kamp på liv eller død med Emma i sengen, først bliver ens arm lagt i spænd af en pote, og derefter bliver ens arm og hånd ædt af en labrador der rumler på livet løs, tilbage er der kun knogler og hundesavl:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Ja så ville jeg lige smide en video af Dolph som hiiiiiiver ens hånd ind når der skal nusses.. Men den er blevet mørk og er vendt på siden! [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Marts 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2010 Dolph er så kær! :hjerte: Ozzie bruger enten en eller begge poter til at hive i en på samme måde som Dolph gør - eller hun snudepuffer... eller kaster hele sit korpus i skødet af én, når hun ville nusses. Sidstnævnte til stor glæde for gæster, som ikke er så vant til hunde. Lonny, jeg synes godt vi kan bruge en video af Luna, der banker dig i hovedet med poten. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts