Alt4Victor Besvaret Marts 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2010 Victor "slår" i gåseøjne, for han slår jo ikke det bette pus, mig på benet, når han vil nusses, så sitter han, og så slår han til mit ben med poten, reagerer man ikke, får man 2 dask og et par wrrrooof i 2. omgang :blink:. Så kunne man lære det! "mig ignorerer man ikke" heller ikke hvis der tales i telefon Skal prøve at se om jeg kan få kæresten til at fotografere det. Han dutter også med snuden, men det er kun hvis jeg har bare ben, så kommer han lige og laver sådan en lille iskold våd snude-sniger og står og "stempler" indtil man tager ham op. Skøre lille hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2010 Han dutter også med snuden, men det er kun hvis jeg har bare ben, så kommer han lige og laver sådan en lille iskold våd snude-sniger og står og "stempler" indtil man tager ham op. Skøre lille hund Baldur lavede den konsekvent når man skulle ud af døren, og så kunne man ellers stå der i sine fine sorte bukser med et pænt aftryk af en snude på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Marts 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2010 Baldur lavede den konsekvent når man skulle ud af døren, og så kunne man ellers stå der i sine fine sorte bukser med et pænt aftryk af en snude på Tak det kender jeg godt:mrgreen:. Jeg overvejer at begynde at gå med benvarmere uden på mine leggings pga. Victor Især de der blanke nogen dem har han en mani med at skulle slikke på. Min kæreste er inde på, at han har læst at når hunde gør sådan noget, så mangler de noget i kosten? ja? okay? lamé, læder eller pailietter :hmm:og hvaffor noget hundemad indeholder det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2010 Tak det kender jeg godt:mrgreen:. Jeg overvejer at begynde at gå med benvarmere uden på mine leggings pga. Victor Især de der blanke nogen dem har han en mani med at skulle slikke på. Min kæreste er inde på, at han har læst at når hunde gør sådan noget, så mangler de noget i kosten? ja? okay? lamé, læder eller pailietter :hmm:og hvaffor noget hundemad indeholder det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Marts 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2010 Og så er det at jeg er inde på, at når min kæreste siger sådan noget, så kommer jeg til at sidde og kigge bekymret på ham, og overveje om mon ikke Victor er lige så kvalificeret til at producere lyd-design Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts