Hop til indhold

Ny her :-)

Gæst Michy
 Share

Recommended Posts

Gæst Michy

Hej alle. Så måtte jeg jo melde mig ind her. Skal hente vores dejlige Berger de Picardhvalp om 18 dage! Tror nok liige vi glæder os i detlille hjem. Hun hedder Frigg og blir 6 uger imorgen. Håber jeg finde ligesindede med hvalpespørgsmål herinde! Mange hilsner fra Køge

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Vi bor i selve Køge. Lidt Syd for centrum. Ved søndre viaduktvej hvis det siger dig noget!? . Kh

Jeps, jeps. Jeg har en god ide om hvor det er henne.

Har boet i Køge hele mit liv ( Er flyttet ind mod storbyen for lidt over 2 år siden) men min mor bor stadig i køge... Elsker Køge

Tillykke med jeres kommende hvalp forresten:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for den varme velkomst.. det lover jo godt :-) Jeg lover at prøve at finde ud af at uploade billeder.. Er desværre rimelig handicappet mht. computere! Suk.

Vi glæder os meget til at hente lille Frigg. Skal lige overstå flyvetur, igennem told og kørsel til Køge fra Kastrup... stakkels hundebaby :cry:. Men så får hun også fred :-D. Sådan da.. har jo 3 børn som glæder sig sindsygt meget til hun kommer :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites