Gæst Michy Skrevet Marts 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 3, 2010 Hej alle. Så måtte jeg jo melde mig ind her. Skal hente vores dejlige Berger de Picardhvalp om 18 dage! Tror nok liige vi glæder os i detlille hjem. Hun hedder Frigg og blir 6 uger imorgen. Håber jeg finde ligesindede med hvalpespørgsmål herinde! Mange hilsner fra Køge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Hej og velkommen til:-D Hvor i Køge, er du fra? Jeg bor nemlig også i Køge, ved Ølby:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Michy Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Vi bor i selve Køge. Lidt Syd for centrum. Ved søndre viaduktvej hvis det siger dig noget!? . Kh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Vi bor i selve Køge. Lidt Syd for centrum. Ved søndre viaduktvej hvis det siger dig noget!? . Kh Jeps, jeps. Jeg har en god ide om hvor det er henne. Har boet i Køge hele mit liv ( Er flyttet ind mod storbyen for lidt over 2 år siden) men min mor bor stadig i køge... Elsker Køge Tillykke med jeres kommende hvalp forresten:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Hej og velkommen til HF Og rigtig mange gange glædelige hvalp, vi glæder os til at se billeder af Frigg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Jeps, det ved jeg godt hvor er:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Velkommen herinde! Jeg håber du bliver glad for at være her. Og så håber jeg selvfølgelig at vi får lov at se en hel masse billeder, når hvalpen kommer hjem Jeg synes at Picarder ser helt vildt søde ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Velkommen til! Husk nu at vise rigeligt med billeder! /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Marts 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2010 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2010 Velkommen til Jeg er også fra Køge oprindeligt; har boet i pip-kvarteret, Boholte og Hastrup. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Michy Besvaret Marts 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2010 tak for den varme velkomst.. det lover jo godt Jeg lover at prøve at finde ud af at uploade billeder.. Er desværre rimelig handicappet mht. computere! Suk. Vi glæder os meget til at hente lille Frigg. Skal lige overstå flyvetur, igennem told og kørsel til Køge fra Kastrup... stakkels hundebaby . Men så får hun også fred . Sådan da.. har jo 3 børn som glæder sig sindsygt meget til hun kommer . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Michy Besvaret Marts 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2010 så har jeg lavet et album, det ku jeg dog finde ud af... Det hedder Vores lille Afrigg... 3 hvalpebilleder fra vores besøg for 1 uge siden. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts