Hop til indhold

Dog Camp 2010 en sjov week-end


Recommended Posts

Hundens Tarv PRÆSENTERER.... Dog Camp 2010

 

En hel weekend med sjov og lærerig underholdning for hele familien med hunde, børn og voksne. Det sker fra den 8. juli til den 11. juli. på Grønnehave Strand Camping ved Nyborg.

 

 

Hvad er Dog-Camp?

Dog-Camp er masser af aktiviteter for alle i hundefamilien: Agility, lydighed, klikkertræning, hundesjov, opvisninger, rally, foredrag, konkurrencer, gåture, hyggeaftener med fællesspisning og meget meget mere.

 

Det foregår på Grønnehave Strand Camping ved Nyborg.

 

Program

 

Torsdag (Pladsen åbner kl. 13): Ankomst og indkvartering. "get together" om eftermiddagen, hvor vi lærer hinanden og hundene at kende. Efter fællesspisning er der introduktionsmøde, hvor vi hører mere om Dog-Camp og Hundens Tarv. Hvis der er stemning for det slutter med fælles aftentur sammen med hundene.

 

Fredag Efter morgenmaden går vi i gang med "For sjov" kurus og "Rally-a", præsenteret af Dorte Nielsen og Helene Bolander (Hundens Tarv, Hjørring). Løbende dagen igennem små sjove konkurrencer. Besøg "Alt om hund" teltet hvor du kan møde hundemassør, hundefrisør eller få et godt tip om adfærd og meget andet. Eller hvad med at lade vovse besøge "Aktivitetshjørnet", som er fyldt med inspiration til sjove motivationslege for hunden. Efter fællesspisning sidder "De kloge hoveder" klar til en snak om sundhed, adfærd og træning med mere.

 

Lørdag: Står den på "Hundesjov", præsenteret af Erling Nielsen (Slagelse DCH). Vi starter "Klikkerkursus" præsenteret af Lillian Sirak (Dansk Hundecenter) og det bliver tid til "Agility". Også i dag kan man besøge "Alt om hund" teltet og "Aktivitetshjørnet". Vi slutter dagen ved fællesgrillen, hvor vi spiser og hygger sammen.

 

Søndag: Fortsætter vi "Klikkerkursus" med Lillian Sirak frem til frokost, hvor vi slutter af.

 

Skiftende aktiviteter alle dage: Snusekonkurrence. Test din hundeviden. Boderne åbne for salg og information. Sjove konkurrencer: Sporgang, men du får bind for øjnene. Ringridning uden hest, men med din hund i line. Sækkevæddeløb med din hund i line? Eller kan du lægge en poteforbinding?

 

Pris (excl. forplejning og overnatning) pr. person for deltagelse i Dog-Camp: kr. 300,- for voksne og kr. 150,- for børn. Hunde deltager gratis. Deltagergebyret dækker deltagelse i alle aktiviteter på camp'en.

Bemærk: Sidste frist for tilmelding er onsdag den 23. juni 2010.

 

Der bliver arrangeret fælles spisning i samlingsteltet morgen, middag og aften. Priserne er endnu ikke fastsat, men de bliver på et niveau, hvor alle kan være med...

 

Deltagerne arrangerer selv overnatning ved henvendelse til campingpladsen, hvor det oplyses, at man er deltager i Dog Camp.

 

* Programmet med forbehold for ændringer. *

 

Yderligere information, tilmelding med mere:

Telefon: 6070 4152

e-mail: [email protected]

 

Den 8. marts bliver der også åbnet for tilmelding via Hundens Tarv's Webshop.

 

Sæt kryds i kalenderen allerede nu. Pladsen åbner torsdag den 8. juli kl. 13, og vi slutter søndag den 11. juli kl. 13.

Du kan se mere på hjemmesiden www.hundenstarv.dk :5up:

Redigeret af FOX
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 394
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hurraaaaaaaaaaaa toget går lige til nyborg :banan:

 

 

Nu skal hele HF komme så jeg kan klappe ALLE hundene :banan::banan:

 

 

Måske jeg lige skal tjekke min arbejds situation :mrgreen: ellers må jeg jo bytte weekend :5up:

 

 

Klikkerkursus here i come :banan:

 

 

 

 

Hvis i er i tvivl så kommer jeg :klap:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så ikke én eneste løs hund sidste år, så jeg tror at folk viser hinanden den respekt der skal til et sted hvor der er så mange hunde.

 

Forbudt på og omkring træningspladsen :mrgreen: hvis i går ud af området bestemmer vi ikke :blink:

 

Super. :5up:

 

Jeg skal lige finde ud af, om jeg kan få fri på det tidspunkt, men det lyder helt sikkert spændende. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det kan man godt - men så går du glip af nogle "overraskelser" :blink:

 

hehe ja, ok... men har ikke lige et telt eller en campingvogn + Karla er ikke vænnet til at skulle være alene et sådant sted, så hun ville skulle være med überalles - og det e rmåske ikke så hensigtsmæssigt :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe ja, ok... men har ikke lige et telt eller en campingvogn + Karla er ikke vænnet til at skulle være alene et sådant sted, så hun ville skulle være med überalles - og det e rmåske ikke så hensigtsmæssigt :vedikke:

 

Man kan leje hytte, hvis man er hurtig :mrgreen: Det har vi selv gjort :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

ÆV :megaked: ÆV :megaked: ÆV :megaked: ÆV :megaked:ÆV :megaked: ÆV :megaked:ÆV :megaked: ÆV :megaked:

 

Hvor er det bare super ærgerligt at Dog Camp løber af stablen lige netop når vi sætter os i bilen og kører sydpå :megaked: :megaked:

 

Det er lige før vi overvejer at udskyde ferien så vi også kan være med i år, men datteren vender det hvide ud af øjnene og hvæser at vi må være syge i hovederne når vi kan overveje at gøre sådan noget.

 

Men vi vender forhåbentlig tilbage i 2011.

 

Håber campen bliver lige så super god som i 2009.

 

God fornøjelse til alle jer der deltager.

Link til indlæg
Del på andre sites

ÆV :megaked: ÆV :megaked: ÆV :megaked: ÆV :megaked:ÆV :megaked: ÆV :megaked:ÆV :megaked: ÆV :megaked:

 

Hvor er det bare super ærgerligt at Dog Camp løber af stablen lige netop når vi sætter os i bilen og kører sydpå :megaked: :megaked:

 

Det er lige før vi overvejer at udskyde ferien så vi også kan være med i år, men datteren vender det hvide ud af øjnene og hvæser at vi må være syge i hovederne når vi kan overveje at gøre sådan noget.

 

Men vi vender forhåbentlig tilbage i 2011.

 

Håber campen bliver lige så super god som i 2009.

 

God fornøjelse til alle jer der deltager.

 

:ae:

 

Kan i ikke bare sige til datteren at i er på vej sydover - men lige skal stoppe lidt i Nyborg :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...