Hop til indhold

Gode ideer til hundearrangement søges...


Gæst Assist4dogs
 Share

Recommended Posts

Gæst Assist4dogs

Hvis du skulle til et dagsarrangement med hunde... hvad kunne du så godt tænke dig at høre om, se eller prøve med hunden...???

 

Søger gode ideer....

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne være sjovt med en "hundehvisker" - ved ikke om de hedder det, men en, der siges at kunne "tune" sig ind på hunden og fortælle om dens personlighed og behov. Ved ikke om jeg helt tror på det, men synes det kunne være spændende og anderledes.

 

Opvisninger i agility, rally, dogdancing o.l. og mulighed for at prøve at få en smagsprøve selv.

 

Og en prof fotograf til at tage billeder af ejeres og hundene :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Assist4dogs
Det kunne være sjovt med en "hundehvisker" - ved ikke om de hedder det, men en, der siges at kunne "tune" sig ind på hunden og fortælle om dens personlighed og behov. Ved ikke om jeg helt tror på det, men synes det kunne være spændende og anderledes.

 

Opvisninger i agility, rally, dogdancing o.l. og mulighed for at prøve at få en smagsprøve selv.

 

Og en prof fotograf til at tage billeder af ejeres og hundene :klap:

 

Gode ideer... dog har vi de fleste af dem med... men den med hundehviskeren er ny... det vil jeg lige undersøge om et muligt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Michelle w

Jeg tænker lidt introduktioner til lidt andre hundesportsgrene end bare lydighed. F.eks. rally, HTM o.l.

 

Altså hvor man kan se hvad det er, selv få hjælp til at prøve det osv. En lille smagsprøve så man kan se om det er noget man kunne tænke sig at gå videre med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gode ideer... dog har vi de fleste af dem med... men den med hundehviskeren er ny... det vil jeg lige undersøge om et muligt...

 

Sejt :5up:

 

 

Hvis I vil have nogle små "foredrag", så måske besøg af politihunde, førerhunde, hjælperhunde eller besøgshunde (besøge plejehjem f.eks.)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne være sjovt med en "hundehvisker" - ved ikke om de hedder det, men en, der siges at kunne "tune" sig ind på hunden og fortælle om dens personlighed og behov. Ved ikke om jeg helt tror på det, men synes det kunne være spændende og anderledes.

 

Opvisninger i agility, rally, dogdancing o.l. og mulighed for at prøve at få en smagsprøve selv.

 

Og en prof fotograf til at tage billeder af ejeres og hundene :klap:

 

Det var faktisk lidt det jeg oplevede, da jeg var hos Gudrun for første gang.. Hun kunne fortælle alle mulige ting omkring Mios "person", og mange af de ting hun fortalte gav rigtig god mening udfra de iagtagelser jeg selv havde gjort mig.

 

Det var ikke sådan overdrevet "han siger det og det til mig", det var mere udfra hans adfærd osv, og i forhold til den kinesiske teori omkring balance og elementer.. rigtig spændende, og utrolig værdifuldt i forhold til træning og samarbejde, at vide hvordan ens hund har de bedste vilkår. :5up:

 

Sorry for OT..

 

Måske små konkurrencer kunne være en god ide - hvor alle kan være med, selvom man måske ikke er helt sikker eller super dygtig (som den du holdt i Givskud Zoo i efteråret), og det med fotografen var også en rigtig god ide! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gad så godt at aslan var en rolig hund, det kunne være fedt at arbejde på et pleje hjem og så have hunden med hver dag :mrgreen:

 

Hehe ja det kunne være smart!

 

Havde også tænkt mig at Lumi skulle være besøgshund, men hun har det med at sætte gø på de mærkeligste tidspunkter, så det er nok ikke så optimalt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var faktisk lidt det jeg oplevede, da jeg var hos Gudrun for første gang.. Hun kunne fortælle alle mulige ting omkring Mios "person", og mange af de ting hun fortalte gav rigtig god mening udfra de iagtagelser jeg selv havde gjort mig.

 

Måske små konkurrencer kunne være en god ide - hvor alle kan være med, selvom man måske ikke er helt sikker eller super dygtig (som den du holdt i Givskud Zoo i efteråret), og det med fotografen var også en rigtig god ide! :5up:

 

Ja, Gudrun! Det var hende jeg tænkte på - bare udfra hvad Sonja har fortalt af hendes oplevelser, så synes jeg det kunne være rigtigt spændende :5up:

 

Små konkurrencer lyder som en rigtig god ide. Tror at de folk som er interesseret i at deltage i en hundedag går meget op i deres hund og mange af dem går til et eller andet aktivitet med dem og har måske lidt konkurrence-gejst. :5up:

Jeg ville ihvertfald synes det ville være sjovt :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Assist4dogs
Ja, Gudrun! Det var hende jeg tænkte på - bare udfra hvad Sonja har fortalt af hendes oplevelser, så synes jeg det kunne være rigtigt spændende :5up:

 

Små konkurrencer lyder som en rigtig god ide. Tror at de folk som er interesseret i at deltage i en hundedag går meget op i deres hund og mange af dem går til et eller andet aktivitet med dem og har måske lidt konkurrence-gejst. :5up:

Jeg ville ihvertfald synes det ville være sjovt :klap:

 

Med de ideer der er kommet så tror jeg at jeg var på det rette spor... og I skal nok alle sammen få en indbydelse til det jeg planlægger... der er bare en del ting endnu der skal på plads..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...