Ida_Asta Skrevet Marts 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 9, 2010 I går tog vi en tur til Lemvig, for at besøge min mormor og i den anledning svingende vi lige forbi Vesterhavet, så Pajko kunne opleve det. Han var dog ikke voldsomt interesseret i havet og ville hellere snuse rundt på stranden Hjemme hos min mormor fik han love til at lege med Sabine, min mormors Yorkie, som ikke normalt snakker med ret mange hunde. Men det gik nu meget fint. Pajko udviste igen pædagogiske evner :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2010 Årh, han har da hygget sig den lille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Marts 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2010 På trods af hans manglende pædagogiske evner, så ser de da ud til at nyde hinanden, især på det andet sidste billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2010 Årh, han har da hygget sig den lille Ja, lige på nær, da vi tog en lille hastetur til dyrlægen. Det synes han ikke var så sjovt, men ellers hyggede han sig meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2010 På trods af hans manglende pædagogiske evner, så ser de da ud til at nyde hinanden, især på det andet sidste billede Hvad mener du med det? Jeg synes han var så dygtig med Sabine:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2010 Hvad mener du med det? Jeg synes han var så dygtig med Sabine:-D Jeg tror Lonny måske læser "igen" som "ingen":-D Dejlige billeder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2010 Jeg tror Lonny måske læser "igen" som "ingen":-D Dejlige billeder:-D Okay... Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2010 Ja, lige på nær, da vi tog en lille hastetur til dyrlægen. Det synes han ikke var så sjovt, men ellers hyggede han sig meget Hvad så da? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Marts 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2010 Har du været i Lemvig, uden at besøge mig? Hvilken strand var i på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2010 Hvad så da? Han havde fået tjære på den ene pote og det eneste som kan fjerne det er rensebenzin, men små rifter og rensebenzin er en utrolig dårlig kombination, så han blev lokalt irriteret mellem tærerne og måtte til dyrlægen for at få noget lokalbedøvende creme. Jeg har aldrig hørt han hyle/græde så meget før, så blev meget bange for der var sket ham noget meget slemt. Det var der heldigvis ikke og han har det fint. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Marts 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2010 Han havde fået tjære på den ene pote og det eneste som kan fjerne det er rensebenzin, men små rifter og rensebenzin er en utrolig dårlig kombination, så han blev lokalt irriteret mellem tærerne og måtte til dyrlægen for at få noget lokalbedøvende creme. Jeg har aldrig hørt han hyle/græde så meget før, så blev meget bange for der var sket ham noget meget slemt. Det var der heldigvis ikke og han har det fint. Nåh, lille trold da! Sikke uheldigt.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2010 Har du været i Lemvig, uden at besøge mig? Hvilken strand var i på? Det var der desværre ikke tid til, da jeg skulle på arbejde og det tager halvanden time at kører hjem. Men hele min mors familie bor der, så kommer til Lemvig flere gange om året. Ved ikke hvad den hedder.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Marts 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2010 Det var der desværre ikke tid til, da jeg skulle på arbejde og det tager halvanden time at kører hjem. Men hele min mors familie bor der, så kommer til Lemvig flere gange om året. Ved ikke hvad den hedder.... Hehe, det er så i orden Men hvis Pajko og dig kommer forbi Lemvig igen og har lyst til at lege, så er Oskar og jeg altid klar :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Marts 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2010 Er det mig eller bliver Pajko bare mere og mere kær at se på. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts