Louise_J Skrevet Marts 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 11, 2010 Jeg faldt over denne hjemmeside, som laver halsbånd og agilityliner:hals-bånd sælges... - www.123hjemmeside.dk/kennel-gjerulff De er vel nærmest en kopi af dem fra Nome:Nomehalsbånd, Priser - www.123hjemmeside.dk/hundenshus Den første er naturligvis meget billigere, men hvis nu kvaliteten også er tilsvarende ringere? Nogen der har prøvet dem? Jeg skal have et halsbånd til Cajsa, og agilityline til Mingus :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2010 jeg kender ikke til det første link du viser, men Karla har en agility halsbånd/line fra Nome og vi elsker den :5up: super god og hurtig service... Og så står der KARLA MALONE på den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Marts 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2010 personligt syntes jeg nr. 2 ser lækrest ud håber det okay jeg kommer med et andet spørgsmål hvorfor hedder det agility halsbånd eller line og er det noget man skal bruge eller er det bare fordi de praktiske? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2010 personligt syntes jeg nr. 2 ser lækrest ud håber det okay jeg kommer med et andet spørgsmål hvorfor hedder det agility halsbånd eller line og er det noget man skal bruge eller er det bare fordi de praktiske? fordi det er praktisk Hunden skal føres i line til og fra banen, men må ikke have nogen former for "tøj" på, inde på banen. En agilityline er halbsånd og snor ud i et - halsbåndet er halvkvæl og kan derfor bare lige trækkes over hovedet på hunden - vupti af og på... Ingen spænder, karabinhager eller lign. Man kan også bruge en retrieverline hvis man hellere vil det... Jeg er glad for min halvkvæl, da mit uopdragne hundebarn godt kan finde på at karte lidt rundt i snoren når det er hendes tur til at komme på banen i ren iver.... Og så synes jeg det er vildt sejt at hendes navn står på halsbåndet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Marts 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2010 okay mange tak man må jo spørge for at lære hehe ja de ser lidt lækre ud end retriver liner og mere skånsomme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2010 Vores Joey :hjerte: er fra kennel Gjerulff og vi har også et par ag-liner derfra. Kvaliteten er fin og de holder sig pænt. Hun er også begyndt at lave seler i samme kvalitet som linerne og halsbåndene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Marts 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2010 Tak for jeres svar Jeg tror jeg køber agilitylinen hos Gjerulff, det er godt nok billigt. Halsbåndet køber jeg nok hose Nome, der kan jeg få den med snaplås, det kan jeg bedst lide Gad vide om man kan få broderet navn på selve linen? Mingus har så meget pels, at man slet ikke vil kunne se det hvis det er på halsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Marts 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2010 okay mange tak man må jo spørge for at lære hehe ja de ser lidt lækre ud end retriver liner og mere skånsomme Det er nemlig det de er, jeg synes det er så modbydeligt når Mingus har retrieverlinen på. Så sent som i går til træning fik han et grimt ryk, fordi der lige kom en løs hund forbi, som jeg slet ikke havde set. Puh hvor han harkede bagefter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sahara Besvaret Marts 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2010 Det er nemlig det de er, jeg synes det er så modbydeligt når Mingus har retrieverlinen på. Så sent som i går til træning fik han et grimt ryk, fordi der lige kom en løs hund forbi, som jeg slet ikke havde set. Puh hvor han harkede bagefter Ja, jeg bryder mig helder ikke om at bruge halsbånd til zita(fordi hun er så lille og stadig er hvalp jo) men hun har sku gemt sin sele et eller andet sted håber den nye kommer med posten idag :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2010 Tak for jeres svar Jeg tror jeg køber agilitylinen hos Gjerulff, det er godt nok billigt. Halsbåndet køber jeg nok hose Nome, der kan jeg få den med snaplås, det kan jeg bedst lide Gad vide om man kan få broderet navn på selve linen? Mingus har så meget pels, at man slet ikke vil kunne se det hvis det er på halsen Ja du kan få navn på det hele Hun er på Vilhelmsborg denne weekend til ag-stævne, så har du planer om at komme og kigge/deltage, kan du se udvalget der og evt få taget mål og bestille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Marts 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Ja du kan få navn på det hele Hun er på Vilhelmsborg denne weekend til ag-stævne, så har du planer om at komme og kigge/deltage, kan du se udvalget der og evt få taget mål og bestille Det skulle jeg da lige have set inden, dumme mig :damn: Men har fået svar på alle mine spørgsmål. Hun laver også halsbånd med snaplås, men så skal målet være HELT nøjagtigt. Måske skulle jeg bestille med kvæl alligevel? Der kan desværre ikke broderes navn på selve linen, men det kunne jeg have sagt mig selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Det skulle jeg da lige have set inden, dumme mig :damn: Men har fået svar på alle mine spørgsmål. Hun laver også halsbånd med snaplås, men så skal målet være HELT nøjagtigt. Måske skulle jeg bestille med kvæl alligevel? Der kan desværre ikke broderes navn på selve linen, men det kunne jeg have sagt mig selv. Købte selv 3 halsbånd af hende i lørdags og vandt et Nome halsbånd - de er lidt forskellige og Nome halsbåndet er lidt kraftigere - begge lækre på hver deres måde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Marts 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 Købte selv 3 halsbånd af hende i lørdags og vandt et Nome halsbånd - de er lidt forskellige og Nome halsbåndet er lidt kraftigere - begge lækre på hver deres måde Man er vel nok heldig - eller dygtig nok nærmere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 Man er vel nok heldig - eller dygtig nok nærmere Nok en god kombination af begge dele - der skal ikke ret meget til, før det går til minus-siden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Marts 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts