Hop til indhold

Hvad mon man ville vælge?


Aslan
 Share

Recommended Posts

Men han er jo min lille baby og skal i let narkose (se lige ordvalget :blink: ) og sæt hans hofter er helt smadret :shock: Folk snakker om hvor gode hunde er til at skjule smerter :shock:

 

 

Ja ja panik kvinde total ustyrlig og skør i bolden - men jeg kan ikke kontrolere det :roll:

 

Det er så slemt at det er gået ud over min mave nu :oops::oops::oops:

 

Kan godt forstå dig :ae: Sådan ville jeg bestemt også have det. Jeg krydser fingre for, at alt går (og er) som det skal være :x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men han er jo min lille baby og skal i let narkose (se lige ordvalget :blink: ) og sæt hans hofter er helt smadret :shock: Folk snakker om hvor gode hunde er til at skjule smerter :shock:

 

 

Ja ja panik kvinde total ustyrlig og skør i bolden - men jeg kan ikke kontrolere det :roll:

 

Det er så slemt at det er gået ud over min mave nu :oops::oops::oops:

 

Kender godt til nervøs mave :oops::mrgreen:

 

Virkelig mange krydsede :x: for Aslan! Han er vidst inde nu - sidder dælme også selv og er nervøs på Aslans vejne! :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fine hofter og albuer :klap:

 

Hun sagde b hofter og en pisimist ville sige fine c hofter.

 

Både albuer og hofter var runde og glatte og vi skulle ikke frygte noget overhovedet.

 

 

Det tog en time fra han fik opvågnings sprøjten til han kunne rejse sig op, og stadig måtte jeg støtte ham bag til og nu liger han på 2 hundemadresser og med måsen på lammeskindet og bobler :klap:

 

 

Ai hvor har jeg det bare rigtig godt :banan:

 

 

 

 

 

Godt person B var pyllert med hvalp b da denne kun fik små gå-tur

Og person B vil aldrig mere brokke sig over at hund b er slank :blink:

 

 

 

 

 

Men den stakkels dr dyr kæmpede en brag kamp, hans muskler var så kraftige at de kæmpede for at få lagt benene :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Yippeeeee! :banan: :klap2: :klap: Ivrig: :klovn: :banan: :klap2: :klovn:

 

Aiii, hvor er det bare godt at høre! :banan::banan::klap::klap::banan::banan:

 

Iiih, har siddet med konstante nerver på! Nu er det kun min egen hund, jeg skal bekymre mig om! Hihi - det gør jeg vidst så også mere end rigeligt :genert:

 

Tillykke med det flotte resultat! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

har næsten ikke sovet i nat :gab: og har ligget helt forvredet i sengen, nogen gange tror jeg endda jeg trillede over oven på martin :mrgreen:

 

 

Aslan var jo helt væk igår, og da vi hjalp ham uden for kl 21 gik han skævt og vi måtte støtte ham, han begyndte at spise kviste, hvilket som regel er fordi han har kvalme og gerne vil kaste op, så da vi gik i seng fik han lov at komme op, og så måtte vi være obse på om han ville ned (så vi kunne hjælpe), jeg vågnede omkring kl 1 og lige skulle tømme blæreren, og da jeg kom tilbage fyldte Aslan HELE min seng :mrgreen:

 

Så jeg rykkede lidt på ham og kongen blev fornæmet og hoppede ned, uden at vælte :klap: men kom ligeså hurtigt op igen, og lagde sig langs mig, hvor han lå hele natten, men i frygt for at han skulle kaste op eller tisse inden for, vågnede jeg jo hver gang martin vente sig eller Aslan gav et sove spjæt.

 

Så gik med hunden og læste det resterende at formørkelse og nu er je fræææææææsh :mrgreen: på en træt måde :gab:

 

 

Aslan er lidt urolig i dag, putten og små piber, dem det er den piben han plejer at lave når han vil have opmærksomhed - og han dasker fint rundt uden for, så måske han har det lidt udnerligt i dag? Men går fint.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg lytter ikke når jeg panikker :oops::rolleyes:

 

Næste gang gør du, for du ved nu at jeg altid har ret a020.gif:cool:

 

Jeg er super glad på dine vegne, det havde været skrækkeligt hvis du havde fået dine bange anelser opfyldt :scared: Men NU er det godt at du har fået taget billederne ik'? For nu ved du at Aslan har gode hofter og så behøver du ikke at bekymre dig om det mere :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...