LiseLyholm&Ronja Skrevet Marts 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 14, 2010 Det sidste stykke tid har Ronja haft noget fiskelugtende udflåd Så i morgen skal hun tjekkes hos dyrlægen for evt. livmoderbetændelse. Håber ikke at der er noget galt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Marts 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2010 Det sidste stykke tid??? hvorfor så først nu???? Det er jo en frygtet farlig sygdom!!!!! Mine tæver var da checket dagen efter opdagelsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Marts 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 14, 2010 Det sidste stykke tid??? hvorfor så først nu????Det er jo en frygtet farlig sygdom!!!!! Mine tæver var da checket dagen efter opdagelsen. Fordi min far troede at det ville gå over, det gjorde det bare ikke. Så da det gik op for ham hvad det kunne betyde, bestilte vi tid hos dyrlægen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Jeg blev bare forskrækket over om det var ligegyldighed. Kender denne lugt af fisk fra spaniels, der har læbefoldseksem/betændelse. Så hvis din hund er en spaniel, skal de nederste læbefolder checkes også. Og behandles med rensende væske og salve. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 held og lykke idag. Spændt på, hvad dyrlægen siger:x: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Marts 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2010 Det gik godt Ingen livmoderbetændelse, det var bare analekirtlerne :5up: De blev tømte og så fik vi nogle piller hun skal have morgen og aften i ti dage. Men Hvis hun bliver sløj, mister appetitten og drikker mere skulle hun der op igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts